واکنش سایت AFC به انتقال استوکس و بودوروف به سرخابی ها

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی مهم‌ترین نقل و انتقالات یک هفته اخیر در فوتبال آسیا از جمله سرخابی‌های پایتخت پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هم‌زمان با پایان نقل و انتقالات زمستانی، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی مهم‌ترین انتقالات فوتبال آسیا در یک هفته اخیر پرداخت و نوشت:

استقلال توانست نیکولای بودوروف بلغاری  را از زسکا صوفیه بلغارستان به خدمت بگیرد. این مدافع میانی ۳۳ ساله در سال ۲۰۰۴ فعالیت خود را با پیرین بلاگووگراد آغاز کرد و در سال ۲۰۰۹ به لیتکس پیوست؛ او سپس در تیم فولام انگلیس به بازی گرفته شد و توانست در انگلیس بازی کند، سپس بعد از حضور قرضی در تیم میتیلند دانمارک، او بار دیگر به فوتبال بلغارستان برگشت. 

این نخستین حضور بودرووف در قاره آسیا است، جایی که او نه تنها قصد دارد به استقلال کمک کند تا نهمین عنوان قهرمانی لیگ ایران را کسب کند، بلکه در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ نیز رقابت خواهد کرد، جایی که باشگاه در گروه A با تیم‌های الوحده امارات، الشرطه عراق و الاهلی عربستان سعودی هم‌گروه است. 

هم‌چنین پرسپولیس نیز آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی را به فهرست نفرات خود اضافه کرد. استوکس که از سال ۲۰۰۵ کار خود را با آرسنال آغاز کرد، بیش‌تر دوران کار خود را در اروپا گذراند، اما اولین حضور خود در آسیا را در سال ۲۰۱۸ با پیوستن به باشگاه ایرانی تراکتور تحقق بخشید.

وی سپس به مدت یک سال به آدانا دمیراسپور ترکیه منتقل شد و هم اکنون برای تقویت خط حمله پرسپولیس در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به این تیم اضافه شده است.

پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الدحیل قطر، التعاون عربستان سعودی و الشارجه امارات هم‌گروه است.

 

دیدگاه تان را بنویسید