جزییاتی از پرواز ناموفق کاروان شهرخودرو / هواپیما ایرانی نیست + عکس

هواپیمای حامل کاروان تیم فوتبال شهر خودرو از کویت به قطر دقایقی قبل از پرواز به علت نقص فنی زمین گیر شد و نتوانست در ساعت مقرر راهی مقصد خود شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ هواپیمای تیم فوتبال شهر خودرو که از کویت باید به قطر می‌رفت، دچار نقص فنی شد و نتوانست راهی این کشور شود تا شهرخودرو در فاصله کمتر از 24 ساعت تا بازی با السیلیه کماکان به قطر نرسد.

اعضای تیم شهر خودرو که بعد از سفر از دوبی به کویت، قصد سفر به قطر برای دیدار با السیلیه را داشتند، سوار هواپیما شدند اما به خاطر نقص فنی، هواپیما اجازه پرواز نگرفت و موتور سمت چپ هواپیما برای تعمیر و بازرسی پایین آورده شد.

*هواپیما برای کدام کشور است؟

در پی اتفاقات ناگوار برای برخی از هواپیماهای حامل مسافران ایرانی، این نگرانی وجود داشت که شهرخودرو رو نیز در پرواز به قطر دچار مشکل شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد پرواز حامل شهرخودرو متعلق به سامانه هواپیمایی ایرانی نیست و به شرکت هواپیمایی الجزیره کویت تعلق دارد.

aUU_WW7h.jpg large

*تاخیر‌های متوالی در پرواز هواپیما

این هواپیما قرار بود ابتدا ساعت 16:05 به مقصد خود برسد که به علت نقص فنی این اتفاق رخ نداد و مسئولان زمان دیگری را برای رسیدن به مقصد اعلام کردند.

سپس اعلام شد که این هواپیما ساعت 16:30 به مقصد دوحه می‌رسد که ظاهرا این زمان هم به تعویض افتاده و قرار است هواپیما در زمان دیگری به مقصد برسد و بعد از اینکه امشب را در دوحه استراحت کرد، فردا در برابر السیلیه به میدان برود.

در ادامه اعلام شد که هواپیما ساعت 17 به مقصد خواهد رسید اما پرواز این تیم کماکان به علت نقص فنی در فرودگاه کویت زمین گیر شده و خبری از پرواز نیست!

 

 

دیدگاه تان را بنویسید