صادقی: سایپا از داوری خیلی ضربه دید/ به تیم خود امید داریم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: نیم‌فصل اول خوب بازی کردیم اما از داوری خیلی ضربه دیدیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل‌گهر اظهار داشت: فردا برای کسب سه امتیاز فردا بازی می‌کنیم و دیدار خیلی مهمی برای ما است. اردوهای خیلی خوبی داشتیم در تهران و خیلی خوب تمرین کردیم و تیممان نسبت به نیم‌فصل اول خیلی باتجربه تر شده و فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند. خیلی امیدواریم نتایج خیلی بهتری در نیم فصل دوم کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص پیوستن شفیعی و اینکه کارت بازی برایش صادر نشده، عنوان کرد: همراه ما است و فردا بازی می‌کند.

وی در خصوص اینکه تیم سایپا کم ستاره‌تر شده است، گفت: بازیکنان خیلی خوبی از سایپا جدا شدند که همه‌شان الان در تیم‌های بزرگ و جزو ستاره‌های آن هستند برای اینکه دوباره همچین بازیکنانی پرورش دهیم سعی کردیم به جوانان بها بدهیم سایپا در دو سه سال آینده بازیکنان خیلی خوبی به فوتبال ایران و سایپا معرفی می‌کند که نیاز به زمان دارد.

صادقی اظهار داشت: نسبت به کیفیت فنی که نیم‌فصل اول داشتیم، نتایج با هم نمی‌خواند. فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم اما جوانی به ما ضربه زد اما در نیم فصل دوم بچه ‌تجربه‌های خیلی خوبی کسب کردند و می‌توانند جبران کنند.

سرمربی تیم سایپا ادامه داد: می‌دانیم بازی خیلی مهمی فردا داریم ولی به تیم خود امید داریم سعی کردیم سه تا چهار بازیکن با تجربه به تیم خود اضافه کنیم که اضافه شدند و امیدواریم تیم ما تکمیل‌تر شود.

وی خاطرنشان کرد: نیم‌فصل اول خوب بازی کردیم اما از داوری هم تیم ما خیلی ضربه دید. امیدوارم در نیم‌فصل دوم اشتباهات داوری تاثیرگذار در نتایج تیم‌ها نباشد و همه بتوانند در کنار همدیگر خوب و قوی و محک بازی کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید