صادقی: ماشین‌سازی تیم جنگنده‌ای است/ تاخیر در شروع لیگ به ما ضربه زد

سرمربی سایپا می‌گوید تیمش آماده یک نمایش خوب برابر ماشین‌سازی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ماشین سازی گفت: با تیم خوب و جوانی بازی داریم. ماشین‌سازی تیم خوب و جنگنده‌ای است. این بازی دشوار است اما به تیم خودمان امیدوار هستیم. سعی می‌کنیم بازی را تحت اختیار خودمان بگیریم و نتیجه دلخواه‌مان را به دست آوریم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش توانسته از تعطیلات لیگ برای بهبود نتایجش استفاده کند، گفت: ما سه روز قبل بازی کردیم اما ماشین سازی نسبت به ما استراحت بیشتری داشته است. در این مدت زمان کوتاه سعی کردیم ریکاوری انجام دهیم. در بازی قبل موقعیت‌های خوبی داشتیم که تبدیل به گل نشد. فکر می‌کنم در اینجا هم فوتبال خوبی انجام دهیم اما می‌دانیم بازی سختی داریم. بازیکنان ما از نظر فکری و بدنی در آمادگی کامل هستند.

سرمربی سایپا درباره افت تیمش در ده هفته نخست لیگ برتر گفت: فکر می‌کنیم طبق اعلام قبلی سازمان لیگ عمل و به موقع کار کردیم. تاخیر یک ماهه مسابقات بیش از سایرین به ما لطمه زد چون مدت زمان زیادی تمرین کردیم. از طرفی ما تیم جوانی هستیم. الان تیمی که حدود ۲۳ بازی رسمی و دوستانه انجام داده، جوان نیست و باتجربه‌تر از گذشته بازی می‌کند. به همین علت امیدوار هستیم روند رو به رشد خودمان را شروع کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید