دوربین سوپر ۸ قدیمی با ظاهری جدید به بازار می آید + قیمت

یک شرکت هنگ کنگی دوربین فیلمبرداری دیجیتالی تولید کرده که از نظر شکل ظاهری کاملاً شبیه به دوربین‌های سوپر هشت قدیمی است و خاطره آنها را زنده می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دوربین یادشده که فراگمنت ۸ نام دارد در هر بار فیلمبرداری ویدئویی می‌تواند به مدت حداکثر دو دقیقه تصاویر را ضبط کند. دقت تصاویر ضبط شده ۷۲۰ پیکسل است. این کار با هدف مشابهت سازی دوربین مذکور با دوربین‌های سوپر هشت قدیمی صورت گرفته که هر بار تنها می‌توانستند سه دقیقه فیلمبرداری کنند.

دوربین یادشده در حین فیلمبرداری سروصدای محیط اطراف را هم ضبط نمی‌کند و به جای این کار صدای خر خری شنیده خواهد شد که یادآور چرخش موتور دوربین‌های سوپر هشت قدیمی است.

تصویر نهایی ضبط شده از طریق پورت یو اس بی و با فرمت MP۴ یا GIF در دسترس خواهد بود. لذا می‌توان آن را به سرعت با سایرین به اشتراک گذاشت. در مقام مقایسه باید گفت که فیلم‌های سوپر هشت قدیمی برای ظهور و آماده سازی نیازمند فرصتی یک یا دو هفته‌ای بودند.

مهم‌ترین شباهت این دوربین به دوربین‌های سوپرهشت قدیمی استفاده از منظره یاب نوری و غیر الکترونیکی و نیز سه حفره برای دریافت و ضبط تصاویر در جلوی آن است. همچنین می‌توان سرعت ضبط فریم‌ها را به صورت ۹ یا ۲۴ فریم در ثانیه تنظیم کرد. دوربین یادشده به قیمت ۷۸ دلار (حدود یک میلیون تومان) در آینده نزدیک به بازار می‌آید.

 

دیدگاه تان را بنویسید