تساوی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سیلمان در دیداری دوستانه

دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان با تساوی به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شاگردان یحیی گل‌محمدی از ساعت 13:35 دقیقه امروز دوشنبه، در دیداری دوستانه در زمین زمزم به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان رفت.

یحیی گل‌محمدی ترکیب سرخپوشان را در دیدار تدارکاتی برابر نفت مسجد سلیمان را به شرح زیر اعلام کرد:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و کریستین اوساگونا.

در دقیقه 8 بازی و با ارسال بازیکن نفت از روی ضربه ایستگاهی، در یک رفت و برگشت، توپ به مهاجم این تیم رسید و شوت این بازیکن به اولین گل این دیدار تبدیل شد. ضمن اینکه، ابتدا داور متوجه رد شدن توپ از خط دروازه نشده بود که پس از اعلام کمک داور و اعتراض بازیکنان نفت، این گل پذیرفته شد.

در دقیقه 11 همکاری خوب امیری و علیپور منجر به پاس زیبای علیپور شد که در پی آن، شوت وحید امیری پس از برخورد به مدافع حریف به کرنر رفت.

در دقیقه 25 حسین ابراهیمی هافبک تیم نفت مسجد سلیمان پس از دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

بعد از اخراج بازیکن نفت مسجد سلیمان و طبق توافقی که قبل از بازی، دو تیم انجام داده بودند، بازی با همان 11 به 11 ادامه پیدا می‌کند و یک بازیکن جایگزین بازیکن اخراجی برای تیم نفت مسجد سلیمان شد.

در دقیقه 28 ارسال وحید امیری از نقطه کرنر با ضربه سر چکشی اوساگونا همراه شد که توپ با اختلاف اندک از روی دروازه نفت به بیرون رفت.

در دقیقه 35 روی ضد حمله پرسپولیس و پاس در عمق مهدی ترابی، وحید امیری با گلر حریف تک به تک شد و توانست با یک بغل پا، گل تساوی را به ثمر برساند.

در دقیقه 41 روی ارسال محمد انصاری، اوساگونا با ضربه سر، دروازه نفت را تهدید کرد که سوشا مکانی این ضربه را مهار کرد.

این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم، پرسپولیس با ترکیب؛ بوژیدار رادوشِویچ، امیرحسین کنعانی‌زادگان، احسان حسینی، محمد نادری، محمد حسینی، محسن ربیع‌خواه، سعید حسین‌پور، بشار رسن، امید عالیشاه، امیر روستایی و مهدی عبدی به زمین رفت.

در دقیقه 60 روی حرکت بازیکنان نفت مسجد سلیمان و شوت زمینی مهاجم این تیم، دروازه پرسپولیس تهدید شد که رادو شِویچ توپ را از کنج دروازه در اختیار گرفت.

در دقیقه 63 اشتباه بازیکنان پرسپولیس در یارگیری باعث شد که مهاجم نفت با رادو تک به تک شود که این توپ را هم بوژیدار توانست از حریف مهار کند.

در دقیقه 80 بر روی ارسال بشار رسن از روی نقطه کرنر، توپ با ضربه سر محمد نادر از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.

در دقیقه 82 روی حمله پرسپولیس و پاس رو به عقب امیر روستایی، با شوت پای چپ امید عالیشاه همراه شد که توپ از کنار دروازه نفت گذشت.

در دقیقه 84 ضربه ایستگاهی سرخپوشان توسط عالیشاه به خوبی نواخته شد که گلر نفت این توپ را از گوشه دروازه به کرنر فرستاد.

این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

 

دیدگاه تان را بنویسید