درخواست گل‌محمدی برای دیدار دوستانه پیش از بازی با تراکتور

تیم فوتبال پرسپولیس قبل از شروع نیم فصل دوم لیگ برتر و بازی با تراکتور به میدان خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیدار دوستانه امروز (یکشنبه) پرسپولیس مقابل سایپا به خاطر شرایط جوی لغو شد تا سرخپوشان مجبور شوند استراحت کنند. این در حالی است که زمان زیادی تا آغاز نیم فصل دوم لیگ نمانده و یحیی می‌خواهد تیمش را بهتر بشناسد. با توجه به همین مسئله سرمربی پرسپولیس اصرار دارد که تیمش قبل از بازی با تراکتور که اولین دیدار سرخپوشان بعد از تعطیلات است، یک بازی تدارکاتی داشته باشد.

از آنجا که پرسپولیس یک هفته دیگر باید با تراکتور بازی کند، سرمربی این تیم به دنبال این است که بازی دوستانه تیمش تا روز چهارشنبه برگزار شود، اگرچه شرایط جوی به شکلی پیش‌بینی شده است که احتمال بارش برف در روز‌های آتی نیز وجود دارد. با این اوضاع باید دید گل‌محمدی به خواسته خود خواهد رسید یا اینکه سرخپوشان بدون بازی دوستانه دیگری روز یکشنبه 6 بهمن در ورزشگاه آزادی میزبان حریف تبریزی خود خواهند بود.

نکته جالب توجه اینکه آخرین بازی تیم پیشین گل‌محمدی قبل از تعطیلات نیم فصل با تراکتور بود که شهر خودرو در آن با نتیجه 3 بر یک مغلوب حریف شد و حالا این بار او روی نیمکت پرسپولیس مقابل تیم ساکت الهامی به میدان خواهد رفت تا باز هم شاهد تقابل دو همکار سابق باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید