حاشیه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک

پولادگر: کیمیا علیزاده نمی تواند زیر پرچم آلمان بازی کند/ او نامه اش را خودش ننوشته!

رئیس فدراسیون تکواندو معتقد است کیمیا علیزاده به صورت قانونی فعلا نمی تواند زیر پرچم آلمان یا هر کشور دیگری بازی کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در حاشیه مجمع عمومی سالانه کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره تصمیم باشگاه های ایرانی مبنی بر انصراف از حضور در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در صورت لغو سیاسی میزبانی ایران، اظهار کرد: خوشبختانه یک برخورد انقلابی صورت گرفت. همیشه اجازه دادیم آنها حمله کنند و ما دفاع کردیم و این رویه در این زمینه باید تغییر کند. فکر می کنم تصمیم به جایی بود تا از حق خودمان دفاع کنیم. حق گرفتنی است و در این آشفته بازار کسی حق را به ما نمی دهد.

وی درباره عملکرد دوساله کمیته ملی المپیک در دوره مدیریتی جدید نیز گفت: اتفاقات خوبی طی این دو سال افتاده و حلقه های مفقوده ای وجود داشت که دیده و به آنها توجه شد.

رئیس فدراسیون تکواندو درباره نامه کیمیا علیزاده مبنی بر ادامه فعالیتش در خارج از کشور و اینکه می خواهد زیر پرچم آلمان در مسابقات شرکت کند، تصریح کرد: به صورت قانونی از آخرین حضور ورزشکار در میادین بین المللی می بایست سه سال بگذرد تا بتواند زیر پرچم کشور جدیدی بازی کند. بنابراین چنین اقدامی از سوی کیمیا امکان پذیر نیست مگر اینکه او در تیم پناهجویان و در شرایط خاص قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کیمیا علیزاده متن نامه اش را خودش ننوشته، تصریح کرد: کیمیا آن متن را حتی روخوانی هم نمی تواند بکند! دروغ های زیادی در این متن ها وجود دارد؛ چه متن او و چه کسانی همراه او متن هایی منتشر کردند. دنیا برای فهمیدن این موضوع باید بررسی کند و شرایطی که ما برای ملی پوشان فراهم کردیم و نتایجی که آنها گرفته اند را با شرایط و نتایج تیم های بانوان دیگر کشورها مقایسه کند.

دیدگاه تان را بنویسید