جلسه مدیرعامل، سرمربی و مدیر پرسپولیس

نشست مدیرعامل باشگاه با مدیر و سرمربی تیم برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عصر امروز محمد حسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای را با حضور افشین پیروانی، مدیر تیم و یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس برگزار کرد.

یحیی گل‌محمدی به اتفاق دستیارانش امروز پس از حضور در مراسم هفتم مرحوم نادر باقری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ساختمان باشگاه حاضر شد و بعد از امضای  قرارداد دستیارانش جلسه‌ای بین مدیرعامل با مدیر تیم و سرمربی برگزار شد‌.

در این نشست که قدوسی، مدیر روابط عمومی و مشاور مدیرعامل هم حضور داشت  انصاری‌فرد تاکید کرد که هواداران پرسپولیس از شکل گرفتن یک کادر پرسپولیسی خوشحال هستند، زیرا بزرگانی همانند یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی، کریم باقری، داوود فنایی و حمید مطهری در کادر تیم پرسپولیس حضور دارند و هر کدام از این نفرات در کنار دیگر اعضای کادر فنی و بازیکنان توانمند برای هواداران خاطره‌های زیادی ساخته‌‌اند. همین مساله امیدوار‌ی‌های زیادی ایجاد کرده که تیم‌ پرسپولیس در نیم‌فصل دوم‌ با وجود فشردگی هفت بازی سخت و حساس در لیگ برتر و‌ بازی‌های مهم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج مطلوبی بگیرد‌.

مدیرعامل باشگاه از زحمات پیروانی در نیم‌فصل اول و نقش محوری وی در مهار حواشی تقدیر کرد‌ و از او خواست با قدرت به کار خود ادامه دهد.

گل‌محمدی‌هم  از حضور موثر  افشین پیروانی و کریم‌ باقری در پرسپولیس  یاد کرد و درباره رفاقت دیرینه خود با آنها صحبت‌هایی انجام داد. در ادامه درباره توانمندی‌های اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم، لزوم همدلی، اتحاد و سخت‌کوشی برای برآورده کردن انتظارات هواداران و پیشکسوتان سخن گفت‌ و ابراز امیدواری کرد که باشگاه بستر خوبی برای فعالیت اعضای تیم در آرامش فراهم سازد.

در ادامه این جلسه همچنین سرمربی پرسپولیس در مورد امکانات و کمبودهای ورزشگاه شهید کاظمی مواردی را با مدیرعامل باشگاه و مدیر در میان‌گذاشت و درخواست داشت تا برخی لوازم تمرینی و‌ تغذیه مناسب برای بازیکنان فراهم شود و بر لزوم‌‌ برنامه‌ریزی دقیق با توجه به فشردگی بازی‌های مهم پرسپولیس در شروع مسابقات لیگ و آسیا تاکید کرد‌.

گل‌محمدی همچنین برخی از برنامه‌های خود را به انصاری‌فرد ارائه کرد و قرار شد قبل از هر بازی و برای رسیدن به هماهنگی‌های بیشتر جلسه‌هایی در باشگاه برگزار شود.‌ افشین پیروانی هم که طی روزهای گذشته پیگیر امور نقل و انتقالات و  تیم بوده از فردا در تمرینات پرسپولیس حضور خواهد یافت.

 

دیدگاه تان را بنویسید