مهاجم تیم ملی امید:‌ باید چین را با تفاضل بالا شکست بدهیم

مهاجم تیم ملی امید ایران گفت: کادر فنی در مورد بازی با کره‌جنوبی کاملا برای ما توضیح داده بود اما متاسفانه تمرکزمان را از دست دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ مهدی مهدیخانی در حاشیه تمرین امروز تیم امید پس از بازی با کره جنوبی اظهار داشت: متاسفانه روز گذشته نتیجه را واگذار کردیم. خیلی ناراحت هستیم ولی فکر می‌کنم نهایت تلاش‌مان را کردیم. قرعه سختی به ما خورده و ازبکستان و کره جنوبی جزو تیم‌های خیلی خوب این مسابقات هستند و شما می‌بینید که در آینده چه نتایجی کسب می‌کنند. ما هم تیم خیلی خوبی هستیم.  آنها را خوب آنالیز کرده بودیم. هم در بازی با ازبکستان که باید پیروز می‌شدیم و در بازی با کره جنوبی.

مهدیخانی ادامه داد:‌کادر فنی در مورد بازی با کره‌جنوبی کاملا برای ما توضیح داده بود، برنامه‌های آنها و اینکه از کجا امکان ضربه خوردن داریم را می‌دانستیم اما متاسفانه مقداری تمرکزمان را از دست دادیم. شرایط آب و هوایی و نزدیک بودن بازی‌ها هم تاثیرگذار است. شما مقابل تیمی مانند کره جنوبی باید 90 دقیقه پرفشار و با تمرکز بالا بازی کنید. ما در نیمه دوم به بازی برگشتیم و مسلط بودیم. توانستیم خوب کار کنیم ولی متاسفانه نشد. الان هم امیدواریم در بازی با چین با تفاضل بالا پیروز شویم و به صعود امیدوار باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید