جراحی زانوی سوارز و دوری چهار ماهه او از میادین

لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا امروز مورد عمل جراحی قرار گرفت و دکتر رامون کوگات زانوی این بازیکن توانا را عمل کرد و این عمل موفقیت آمیز بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ طبق اعلام پزشک جراح سوارز و گزارش منتشره در روزنامه موندو دپورتیوو بدین ترتیب او حدودا 4 ماه از میادین به دور خواهد بود.

این عمل جراحی در شرایطی انجام شد که سوارز در ماه اردیبهشت امسال و کمی قبل از برگزاری فینال جام حذفی اسپانیا هم عمل جراحی مشابهی را روی زانویش انجام داده بود تا مشکل مینیسک زانوی راستش را برطرف کند. اما حالا دوباره زانوی او از این ناحیه دچار مصدومیت شده و او مجبور شد تا دوباره زیر تیغ جراحی برود.

باشگاه بارسلونا روز شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که سوارز به زودی جراحی خواهد شد و بعد از انجام این عمل بیانیه جدیدی منتشر خواهد شد.

در جریان بازیهای اخیر بارسا سوارز با درد در زمین حضور می یافت و قبل از آغاز بازی بارسلونا مقابل اسپانیول و در جریان تمرینات وارم آپ علائم درد در چهره او مشهود بود.

مشکلات زانوی لوئیس سوارز حدود 2 سال پیش شروع شد. در اوایل فصل 18-2017، این ستاره اروگوئه ای مدتی مصدوم بودولی ترجیح داد تا زیر تیغ جراحی نرود و به شیوه درمانی محافظه کارانه اتکا کرد. او با بهره گیری ازوقفه برگزاری بازیهای ملی، کمی استراحت کرد و توانست فصل را بدون درد و بدون نیاز به جراحی به پایان ببرد. فصل گذشته او فصل را با ناراحتی و درد آ؛از کرد و در ماه های اکتبر و نوامبر بارها از ناحیه زانوی راست احساس ناراحتی می کرد تا اینکه در ماه اردیبهشت زانویش را به تیغ جراحان سپرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید