جی پلاس

پیغام میلیچ به بازیکنان استقلال چه بود؟

هرویه میلیچ، مدافع کروات استقلال برای بازگشت به ایران مردد است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، جدایی آندره‌ا استراماچونی از استقلال باعث شد تا خیلی‌ها این شایعه را درست کنند که شاید شیخ دیاباته و هرویه میلیچ نیز مثل او به ایران برنگردند و دیگر برای استقلال بازی نکنند. دیاباته اما یکی دو روز قبل برگشت تا به این شایعه‌ها پایان بدهد اما میلیچ هنوز تصمیمی برای بازگشت نگرفته و مشخص هم نیست چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود.

1398080417311799918750024

میلیچ اما در این مدت با بازیکنان استقلال در ارتباط بوده و با آنها درباره تصمیم جدیدش صحبت کرده است. او به دلیل اتفاق هایی که در چند روز اخیر در ایران رخ داده، چندان رغبتی برای بازگشت ندارد. او خطاب به بازیکنان استقلال گفته: «هنوز نمی‌دانم برمی‌گردم یا نه. کمی استرس دارم اما باید برای آخرین بار با خانواده‌ام مشورت کنم تا نظر آنها را بدانم. آنوقت می‌توانم در این مورد تصمیم نهایی‌ام را بگیرم.»

156672891

میلیچ اما به دلیل اینکه بخش بسیاری از مبلغ قرارداد خود را گرفته، قادر نیست قراردادش با استقلال را یکطرفه فسخ کند. به همین دلیل برگ برنده در دست استقلال است و شاید همین مسئله باعث شود این مدافع چپ کروات را دوباره در ایران ببینیم. باید یکی دو روز دیگر صبر کنیم تا ببینیم تصمیم نهایی میلیچ، بعد از مشورت با خانواده اش بازگشت به استقلال خواهد بود یا نه؟

 

دیدگاه تان را بنویسید