تهیه‌کننده سینما و تلویزیون: سپهبد سلیمانی اهل وعده دروغین نبود

محسن علی‌اکبری سپهبد سلیمانی را شخصیتی محبوب دانست که به درجه و مقام فکر نمی‌کرد و اهل حرف زدن و وعده دادن دروغین نبود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محسن علی‌اکبری، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون اظهار داشت: آنچه که بیش از هر ویژگی، سردار سلیمانی را در بین مردم محبوب کرده تواضع و فروتنی ایشان است. او اهل حرف زدن و وعده دادن دروغین نبود، هر حرفی که می‌زد به آن عمل می‌کرد. ما سخنرانی‌های کمتری از حاج قاسم سلیمانی داریم که اگر هم یک ویدئوی سخنرانی از ایشان موجود باشد حرف‌‌ دل می‌زند.

علی‌اکبری خاطرنشان کرد: برای همه ما روشن است که حاج قاسم سلیمانی آدمی بود که به درجه و مقام فکر نمی‌کرد و در بند این مسائل نبود او غرق در معنویات بود. من فکر می‌کنم خیلی سخت است که جای قاسم سلیمانی را پر کنیم و از دست دادن او برای همه ما دردناک است.

او افزود: شهید قاسم سلیمانی فردی محبوب است که محبوبیتش تنها مربوط به مرزهای این کشور نمی‌شود، ما می‌بینیم که در دیگر کشورهای دنیا تظاهراتی برای محکوم کردن ترور این شهید بزرگوار برگزار می‌شود. امروز در کشورهایی چون هندوستان که فکر می‌کنم شهید سلیمانی هیچ‌گاه به آن کشورها نرفته نیز عذاداری‌هایی دیده می‌شود که نشان از شخصیت منحصر به فرد سردار سلیمانی دارد. ما باید ببینیم سردار سلیمانی چگونه به این محبوبیت رسیده که امروز تقریباً تمام کشورهای اسلامی عذادار هستند.

این تهیه‌کننده در پایان گفت: سردار سلیمانی در قلب مردم ایران جا دارد و همه می‌دانند که اگر ایشان نبود امروز کشور ما احتمالاً وضعیت دیگری داشت و داعش نیز همچنان به جنایت‌های خود ادامه می‌داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید