سلطانی‌فر: آمریکایی‌ها ذلیلانه از خاورمیانه خارج خواهند شد

وزیر ورزش و جوانان گفت: معادلات سیاسی آینده در خاورمیانه به گونه‌ای رقم می‌خورد که باعث خروج ذلیلانه آمریکایی ها از منطقه خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان درباره مراسم تشییع پیکیر شهید سردار قاسم سلیمانی گفت: درحالی که تفکر تکفیری به رهبری گروه‌های مختلف و داعش می‌رفت که به جریان فکری حاکم بر خاورمیانه شکل بدهد و بخش‌هایی از خاورمیانه را تصرف کند، سپاه  قدس به رهبری حاج قاسم سلیمانی در این مناطق حضور پیدا کرد و با کار مستشاری و کمک‌های مختلف توانستند بخش‌های وسیعی از خاک سوریه وعراق را از لوث وجود گروه‌های تکفیری  و داعش پاک کنند.

او در این مورد افزود: قطعا اگر این اتفاق نیفتاده بود ما امروز در لب مرزهایمان باید در با گروه‌های تکفیری و داعش می‌جنگیدیم. این شهید بزرگوار به عنوان الگو، اسوه و سمبل  مبارزه با تروریسم، تفکر خشونت‌گرایی و افراطی گری کارنامه‌ای بسیار درخشان دارد. امیدوارم یاران، همرزمان ودیگر فرماندهان بتوانند جای این عزیر را پر بکنند.

سلطانی‌فر بیان کرد: مطمئن باشید که  معادلات سیاسی آینده  در خاورمیانه به گونه‌ای رقم خواهد خورد که باعث خروج ذلیلانه آمریکایی‌ها و اعوان‌شان از منطقه خواهد شد و ان‌شاءالله به زودی پیروزی جبهه مقاومت را در بسیاری از عرصه‌ها خواهیم دید.

 

دیدگاه تان را بنویسید