تمام رویدادهای ورزشی تا پایان سال به نام "شهید سلیمانی"

سرپرست معاونت حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: به منظور گرامیداشت نام و خاطره سپهبد حاج قاسم سلیمانی وزارت ورزش تا پایان سال تمام رویدادهای ورزشی را به نام این شهید بزرگوار برگزار خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی علی نژاد سرپرست معاونت حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش، گفت: مجموعه جامعه ورزش، وزارت خانه و کمیته ملی المپیک امروز با هدف میثاق با حاج قاسم سلیمانی در این مراسم شرکت‌ کردند.

وی افزود: آرمان های این شهید بزرگوار هیچ گاه از بین نخواهد رفت و این پرچم هرگز زمین نمی افتد. جامعه ورزش با این حضور نشان داد که در مسیر انقلاب به حرکت خود ادامه خواهد داد. اگر دشمن فکر کرده چون حاج قاسم در بین ما نیست، راهش ادامه پیدا نخواهد کرد، اشتباه فکر کرده است. ما با قدرت بیشتر در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

سرپرست معاونت حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش یادآور شد: ما خیلی ناراحت هستیم اما انگیزه مان بیشتر از قبل شده است. من مطمئن هستم خون این شهیدان باعث می شود پای آمریکا از منطقه حذف شود.

علی نژاد درباره پیامش به استکبار جهانی، تصریح کرد: این یک آزمایش دیگر بود. ملت ما هر بار قدم هایش استوارتر شده است. در چنین شرایطی همبستگی و هویت ملی بیشتر می شود. شما شاهد بودید که طی روزهای اخیر اجتماعات گسترده مردم در شهرهای مختلف در محکومیت این اقدام آمریکا انجام گرفته است. مراسم تشییع پیکر این عزیزان باشکوه زیادی برگزار شده و به نظرم فردا نیز در تهران یک روز به یادماندنی خواهد بود.

وی عنوان کرد: مردم ما به آرمان هایشان پایبند هستند و به چنین سردارهایی که امنیت و آرامش را فراهم کرده اند افتخار می کنیم نه فقط ایران بلکه کل منطقه آرامش خود را مدیون سردار سلیمانی است. امروز داعش وجود ندارد و این اتفاق را مدیون سردار سلیمانی هستیم. آمریکا و ترامپ کسی را به شهادت رساندند که نابود کننده داعش و همه جریانات وهابی بود که آنها برای کل دنیا خطرناک بودند.

علی نژاد در پایان گفت: مطمئن باشید رویدادهایی که تا پایان سال خواهیم داشت بیشتر آنها به نام سردار سلیمانی برگزار می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید