کلوپ: نه قهرمانی را حس می‌کنیم نه به آن فکر می‌کنیم

سرمربی لیورپول می‌گوید تیمش می تواند فشار صدرنشینی با اختلاف ۱۳ امتیاز با تیم دوم جدول را تحمل و مدیریت کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ تیم فوتبال لیورپول توانست در دیداری خارج از خانه با ۴ گل لسترسیتی را شکست دهد تا اختلاف خود را با تیم دوم جدول رده بندی به ۱۳ امتیاز برساند. 

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از این دیدار درباره ضدرنشینی با اختلاف امتیازی ۱۳ امتیاز با تیم دوم جدول رده بندی گفت: تنها تغییری که الان نسبت به قبل ایجاد شده است یک عدد است. قبلا اختلاف ما با تیم دوم ۱۰ امتیاز بود و الان به ۱۳ امتیاز رسید. نه قهرمانی را حس کی‌کنیم نه به آن فکر می‌کنیم. قبل از بازی هم چیزی درباره قهرمانی و اهمیت این دیدار به بازیکنانم نگفته بودم. ما هنوز راه زیادی برای رسیدن به هدف خود داریم. نه به چیزهای منفی می کنم نه به اینکه تیمم توانسته است ۱۳ امتیاز با تیم دوم اختلاف ایجاد کند و هیجوقت نیز در تاریخ فوتبال بریتانیا در چنین وضعیتی تیمی قهرمانی را از دست نداده است. ما فقط به بازی بعدی فکر می کنیم. در ۵ بازی آینده با تیم های ولورهمپتون، اورتون، شفیلدیونایتد، تاتنهام و منچستریونایتد بازی داریم و هیچ چیز مشخص نیست و بازیهای سختی در انتظار ما است. 

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: بچه های من ۱۰۰ درصد توان خود را برای این دیدار نشان دادند. ما این فصل بازی خوبی برابر سیتی ارائه دادیم، برابر آرسنال فوق العاده بودیم و در این دیدار نیز یک نمایش خیلی خوب دیگری را از تیمم دیدیم. وقتی بازیکنان تا این حد آماده و متمرکز باشند، مشکلی نداریم و دیدید که در زمین مسابقه هم در نیمه نخست و هم در نیمه دوم تیم برتر زمین بودیم و توانستیم با یک برد پرگل ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

در آخرین دیدار این هفته از رقابته ا در لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی در زمین ولورهمپتون به میدان می رود. ولورهمپتون یکی از تیم هایی است که توانست سیتی را در این فصل در زمین خود شکست دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید