گزارش جی پلاس از آمار عالی دروازه بان کروات در ایران؛

عملکرد خیره کننده رادوشوویچ/ هر 5 مسابقه 3 کلین شیت برای پرسپولیس!

دروازه بان کروات پرسپولیس در تعداد معدود بازی هایی که طی چهار فصل اخیر برای پرسپولیس انجام داده، عملکرد بسیار خوبی برای این تیم داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ آمادگی بالای بوژیدار رادوشوویچ در درون دروازه پرسپولیس، موجب نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند، بهترین دروازه بان حال حاضر فوتبال ایران و آسیا شده است و او برای بازگشت مجدد به ترکیب اصلی باید منتظر لغزش این دروازه بان کروات باشد.

ماجرای رسیدن رادوشوویچ به درون دروازه پرسپولیس از چهار فصل قبل آغاز شده و از چند هفته قبل به واقعیت پیوسته است. او طی چند فصل اخیر بدون ذره ای حاشیه روی نیمت تیمش نشست و هرگاه که نیاز بود با عملکردی خیره کننده دروازه تیمش را بسته نگه داشت و اکنون دروازه بان شماره یک تیمش شده هرچند که کالدرون اعلام کرد بیرانوند هنوز دروازه بان شماره یک پرسپولیس است.

رادوشوویچ در طول فصول اخیر بازی های اندکی برای پرسپولیس انجام داده اما در همین بازی ها هم حافظ دروازه تیمش بوده و از حیث بسته نگه داشتن دروازه تیمش در بازی ها بسیار خوب عمل کرده است.

او در این فصل 6 بار در دروازه پرسپولیس قرار گرفته و هیچ گاه گلی نخورده و آمار 6 کلین شیت را در جام حذفی و لیگ برتر بر جای گذاشته است و روز جمعه نیز دروازه بان تیمش برابر نساجی خواهد بود. به همین دلیل هم هواداران از او راضی هستند و حتی به علت داشتن دروازه بانی مانند او و راحت شدن خیالشان از بابت دروازه، از علیرضا بیرانوند که شروع به حاشیه سازی کرده، انتقاد کردند .

رادو در مجموع چهار فصل اخیر نیز در چندین دیدار معدود به بازی گرفته شده است. به طور کلی او 21 بار در لیگ برتر بازی کرده است که احتمال دارد در این فصل شمار بازی هایش از 6 بازی عبور کند و بهترین فصلش را با پرسپولیس داشته باشد.

رادو در لیگ برتر و جام حذفی برای پرسپولیس بازی کرده ولی هنوز فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست نیاورده است.

2016-17:

لیگ برتر: 6 بازی – 3 کلین شیت – 3 گل خورده – یک کارت زرد

جام حذفی: یک بازی – یک کلین شیت

2017-18:

لیگ برتر: 3 بازی – یک کلین شیت – 3 گل خورده

2018-19:

لیگ برتر: 6 بازی – 2 کلین شیت - 4 گل خورده – یک کارت زرد

2019-20:

لیگ برتر: 4 بازی – 4 کلین شیت – بدون گل خورده – یک کارت زرد

جام حذفی: 2 بازی – 2 کلین شیت – بدون گل خورده

 

رادوشوویچ

 

دیدگاه تان را بنویسید