نریمان‌جهان: بازیکنان ما کلا دو دقیقه روی زمین افتادند

کاپیتان تیم فوتبال ماشین‌سازی می‌گوید حتی اگر هم تیمی‌هایش در بازی با استقلال به خاطر تلف کردن وقت روی زمین افتادند، داور با گرفتن شش دقیقه وقت اضافه آن را جبران کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ سامان نریمان جهان، کاپیتان تیم فوتبال ماشین‌سازی بعد از پیروزی تیمش برابر استقلال اظهار کرد: ما سعی کردیم جوانمردانه بازی و فنی بازی کنیم. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

در ادامه خبرنگاری به او گفت در بیست دقیقه پایانی بازی بازیکنان ماشین‌سازی روی زمین میفتادند که این بازیکن در واکنش به او گفت: شما این صحنه‌ها را نگاه کنید و ببینید که کلا دو دقیقه شده است؟ داور شش دقیقه وقت اضافه گرفت. اگر روی زمین هم افتادند داور شش دقیقه وقت اضافه گرفته است. حامد لک کل زمین چهار بار روی زمین افتاد که آن هم چون با مهاجمان حریف درگیر می‌شد طبیعی بود. چون استقلال عقب بود فشار روی تماشاگران زیاد بود.

نریمان جهان در پاسخ به این پرسش که آیا درباره فحاشی هواداران استقلال به حامد لک نظری دارد یا خیر هم بیان کرد: نه صحبت خاصی ندارم. این به خاطر فشاری است که روی تیمشان است و دوست دارند نتایج خوبی بگیرند و استقلال واقعا امسال تیم خیلی خوبی است. خدا را شکر توانستیم از این تیم خوب در این فصل شش امتیاز بگیریم.


 

دیدگاه تان را بنویسید