لیگ برتر بسکتبال؛

شکست شهرداری گرگان مقابل نفت آبادان/ پیروزی مهرام در یک نیمه طوفانی

تیم‌ بسکتبال شهرداری گرگان در آخرین و حساس‌ترین بازی هفته پایانی نیم فصل لیگ، مقابل مهمانش نفت آیادان شکست خورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در دو بازی آخر از هفته سیزدهم و پایانی دور رفت لیگ‌برتر بسکتبال باشگاه‌های مردان ایران، تیم مهرام تهران در یک بازی راحت مهمان خود رعد پدافند هوایی شهرکرد را ۴۷ - ۷۳ شکست داد و تیم شهرداری گرگان نیز در حساس‌ترین و دیدار پایانی این هفته، مقابل مهمان خود نفت آبادان با نتیجه ۶۱ - ۵۳ تن به شکست داد.

طبق تصمیم مصطفی هاشمی تیم مهرام تهران تقریبا با ترکیب دوم خود متشکل از فرید اصلانی، بهشاد عرب‌زاده، امیرحسین خندان‌پور، متین جلالیان و ارسلان کاظمی بازی را آغاز کرد.

در سمت مقابل هم تیم نه چندان قدرتمند رعد پدافند با ترکیب حامد بیگی، شایان پورکاوه، محمد کمالوند، نایب احمدپور و ابراهیم بیگی مقابل میزبان قدرتمند خود وارد میدان شد.

مهرامی‌ها که شب راحتی را پشت سر می‌گذاشتند، با درخشش نیمکت نشینان خود توانستند نیمه نخست این بازی یکطرفه را با نتیجه قاطع ۴۰ - ۱۱ پیروز به رختکن بروند تا به این ترتیب، پیش از پایان بازی برتری خود در این بازی را حتمی‌ کنند. در نیمه دوم بازی شاگردان علی ‌جمشیدی عملکرد بهتری داشته ‌و‌ اختلاف ۳۰ امتیازی را کاهش دادند، ولی این کاهش اختلاف هم‌کافی نبود تا مانع شکست تیم رعد پدافند هوایی شهرکرد شود و نهایتا شاگردان مصطفی هاشمی بازی اختتامیه نیم فصل اول را با نتیجه قاطع ۴۷ - ۷۳ پیروز شدند. نتایج چهار کوارتر این بازی نیز به شرح زیر رقم خورد:
کوارتر اول: ۲۰ - ۷ مهرام
کوارتر دوم: ۲۰ - ۴ مهرام
کوارتر سوم: ۱۶ - ۱۸ رعد پدافند
کوارتر چهارم: ۱۷ - ۱۸ رعد پدافند

در آخرین و حساس‌ترین بازی امروز نیز تیم مدعی شهرداری گرگان‌ با هدایت مهران شاهین‌طبع میزبان نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی بود. در این دیدار شاگردان حماد سامری دست به کار بزرگی زدند و توانستند این دیدار نزدیک را با نتیجه ۶۱ - ۵۳ با پیروزی پشت سر بگذارند.

نتایج بازی‌های همزمان امروز که از ساعت ۱۶ برگزار شد:
اکسون تهران  ۶۸ – ۷۳ شیمیدر قم
پتروشیمی بندرامام  ۷۸ –  شهرداری بندرعباس ۵۸
شورا و شهرداری قزوین۶۳ – ذوب‌آهن اصفهان۷۳
توفارقان آذرشهر ۷۹ – نیروی زمینی۵۳
مس کرمان ۷۰ – آویژه صنعت مشهد۶۰
مهرام تهران ۷۳ – ۴۷ رعد پدافند هوایی شهرکرد
شهرداری گرگان ۵۳ – ۶۱ نفت آبادان

 

دیدگاه تان را بنویسید