گزارش جی پلاس؛

نیمکت نشینی بیرانوند مقابل پارس جنوبی/ اما علیرضا مصدوم نیست!

علیرضا بیرانوند در هفته شانزدهم نه بخاطر مصدومیت که به دلایل انضباطی روی نیمکت تیمش مقابل پارس جنوبی می نشیند!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ علیرضا بیرانوند از بدو ورود کالدرون به ایران و قبول هدایت پرسپولیس، رابطه خوبی با این مربی دارد به طوری که کالدرون بارها از بیرانوند حمایت کرده است و دو طرف رابطه نزدیکی با همدیگر دارند.

چند هفته قبل نیز کالدرون پس از انتخاب بیرانوند به عنوان نامزد بهترین بازیکن سال آسیا، گفت که مدیون بیرانوند است چرا که همواره از او حمایت کرده و در سوی دیگر نمایش خوبی در درون دروازه تیم داشته است.

با این حال هفته گذشته و در دیدار با سایپا بیرانوند به طور غیر منتظره ای غایب بود که شبانه اعلام شد او مصدوم شده است و در نتیجه رادوشوویچ در درون دروازه قرار گرفت و توانست روی تنها موقعیت خطرناک سایپا واکنش خوبی را از خودش نشان دهد که یک بار دیگر تاییدی بر قابلیت های او علی رغم حضور روی نیمکت تیمش بود.

مصدومیت بیرانوند در برابر سایپا در حالی مطرح شد که بعد از آخرین تمرین پرسپولیس خبری از مصدومیت یا مشکلی در بیرانوند نبود و اگر او مصدوم هم شده بود، باید بلافاصله بعد از تمرین برای آزمایش یا گرفتن عکس از محل آسیب دیده راهی کلینیک می شد اما این اتفاقات رخ نداد و بامداد جمعه اعلام شد که او مصدوم شده است.

با توجه به مسائل اخیر و اتفاقات رخ داده در پرسپولیس، ظاهرا نیمکت نشینی او مربوط به مصدومیت یا صرفا به این علت نیست  تا جایی که این احتمال فراوان وجود دارد که بیرانوند در بازی مقابل پارس جنوبی هم در ترکیب اصلی نباشد، تا به نوعی یک تنبیه انضباطی را پیشت سر بگذارد؛ تنبیهی که به قیمت درخشش رقیبش در درون دروازه پرسپولیس تمام شد.

باید دید پس از بازی پنج شنبه (امروز) مقابل پارس جنوبی در جم، تنبیه انضباطی بیرانوند تمام می شود یا  جلسه و جلسات دیگری برای این دروازه بان در نظر گرفته می شود.

علی رغم این اتفاقات، کالدرون همچنان به بیرانوند اعتماد دارد و او را دروازه بان شماره یک تیمش می داند که گفته می شود  است از هفته هفدهم و همینطور در جام حذفی او به درون دروازه تیمش باز می گردد.

 

دیدگاه تان را بنویسید