اگر به المپیک صعود کنیم، باید پاداشی ویژه تدارک ببینند

نورافکن: امیدوارم بازی استقلال - سپاهان به تعویق بیفتد

امید نورافکن، کاپیتان تیم فوتبال امید ایران گفت که اگر این تیم به المپیک ۲۰۲۰ توکیو صعود کند، باید پاداشی قوی برای اعضای تیم تدارک دیده شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امید نورافکن در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال امید ایران، درباره شرایط این تیم اظهار داشت: خیلی دیر شروع به حمایت کردیم و که امیدوارم دیر نشده باشد. اگر بتوانیم از گروه خود و سپس به المپیک 2020 صعود کنیم، باید پاداشی فوق‌العاده قوی تدارک ببینند و امیدوارم در این یک ماه بگویند پاداش ما چیست. می‌دانید در گروه سختی قرار داریم و امیدوارم با کسب بهترین نتیجه، به المپیک صعود کنیم.

وی در این باره که قرار است امشب به اصفهان بازگردد، تصریح کرد: امشب عازم اصفهان می‌شوم و پس از بازی با شاهین شهرداری بوشهر، به تیم امید برمی‌گردم. امیدوارم دیدارهای باشگاهی لغو شود. ما هیچ کمکی از آقایان نمی‌خواهیم و فقط امیدواریم این بازی‌ها لغو شود.

کاپیتان تیم امید درخصوص وضعیت مصدومیت خود گفت: در دیدار با پیکان، از ناحیه دنده آسیب دیدم و دنده‌ام خونریزی و التهاب دارد. امیدوارم این مشکل در روزهای آینده حل شود و به کشور و باشگاهم کمک کنم.

نورافکن درمورد اینکه تاج در پاسخ استیلی گفته بود تاریخ دیگری برای برگزاری دیدار سپاهان و استقلال وجود ندارد، بیان کرد: اگر بازیکنان امید در جام حذفی نباشند، از زیبایی بازی کاسته می‌شود. آقایان می‌توانند کارهای دیگری انجام دهند و این مسابقه را در تاریخ دیگری برگزار کنند. بهتر است بازیکنان دو تیم در زمین باشند و باشگاه‌ها و تیم امید ضربه نخورند. بازی سپاهان و استقلال، همیشه زیبا بوده و امیدوارم دیدار خوبی برای تماشاگران باشد. امیدوارم این مسابقه لغو و در زمان دیگری برگزار شود.

وی درباره اینکه صحبت‌هایش بوی ناامیدی می‌دهد، خاطرنشان کرد: من اهل ریا نیستم. نه می‌گویم به احتمال 180 درصد به المپیک صعود می‌کنیم و نه می‌گویم المپیکی نمی‌شویم. تلاش می‌کنیم که به این هدف برسیم، اما می‌شد شرایط و بازی‌های دوستانه بهتری برای تیم امید تدارک دید. من با شرایط کشور و تحریم‌ها آشنا هستم. امیدوارم با همه مشکلاتی که تیم امید و بازیکنان به دوش می‌کشند، بهترین نتیجه را بگیریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید