تاج: اجازه ندادیم اردوهای "امید" لغو شوند/ به دنبال یک راه میانی برای باشگاه‌ها هستیم

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید با وجود مشکلات مالی این فدراسیون اجازه نداده که هیچ اردویی از تیم‌ملی امید لغو شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم‌ملی امید اظهار کرد: ما ۱۰ بازی انجام دادیم و اردوهای مختلفی برگزار کردیم. خود آقای استیلی بهتر می‌داند که اردوهای متفاوتی رفتیم. این تیم را ۱۷ ماه است تشکیل دادیم که زودتر از همه دوره‌ها اتفاق افتاد. با تیم زیر ۲۱ سال به جاکارتا رفتیم تا تیم زیر ۲۳ سالمان آماده شود. ما تیم خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم از گروهمان که تیم‌های قوی حضور دارند صعود کند. آن چه در توان فدراسیون فوتبال بوده انجام شده است. ما با وجود مشکلات مالی اجازه ندادیم که اردوها تعطیل شود.

او افزود: راجع به لیگ، استقلال و سپاهان هر دو با هم بازی حذفی دارند که اگر الان برگزار نشود، هیچ زمانی برای بازی‌های آن با توجه به بازی‌های لیگ قهرمانان و تیم‌ملی امکان برگزاری وجود ندارد. با توجه به شرایطی که در کشور به وجود آمد، ما بازی‌ها را دو هفته عقب انداختیم. این‌ها مشکلاتی برای لیگ ایجاد کرد که ان‌شاءالله آن را حل می‌کنیم. سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را برای فوتبال کشور بگیریم. در این تصمیم باید تیم‌ملی بزرگسالان و امید را هم در نظر بگیریم تا به آن‌ها لطمه نخورد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: حضور رسانه‌ها نشان می‌دهد که تیم‌ملی امید ما، امید کشور است. این هم به نظرم یک اتفاق میمون و مبارک است که حاصل این آمدن و پیگیری کردن، صعود تیم‌ملی امید است.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص حمایت از تیم ملی امید گفت: نظر من این است که فدراسیون فوتبال از نظر پشتیبانی هر کاری که لازم بوده است را انجام داده است. با این وضعیت مالی که داریم، ۱۰ بازی دوستانه برای این تیم پیش بینی کردیم و همه را انجام دادیم. همچنین به ۱۰ کشور مختلف نظیر اندونزی و قطر سفر کردند. ما به موقع بازی های تدارکاتی برای تیم انجام دادیم و یک سری برنامه‌ریزی برای پرداخت پاداش‌ها داریم که به زودی انجام می‌شود.

او در خصوص هماهنگی با باشگاه ها برای بازیکنان دادن به تیم ملی امید تصریح کرد: فدراسیون فوتبال هم مسئول تیم ملی امید و هم مسئول باشگاه‌ها است. سپاهان و استقلال هم در جام حذفی هستند، هم در لیگ قهرمانان هستند، هم مدعی قهرمانی لیگ برتر هستند و هم سهم زیادی در تیم ملی دارند. ما همه این مشکلات را باید بررسی کردیم و حتی این موضوع را در نظر داشتیم که لیگ ۲ هفته برای اغتشاشات عقب افتاد. مسئولین سازمان لیگ ۲ ساعت به من توضیح دادند اگر بازی جام حذفی را نگذاریم، نمی‌توانیم لیگ را تمام کنیم. در حال تلاش هستیم تا یک راه حل میانی برای این موضوع پیدا کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید