انصاری‌فرد: وزارت ورزش سقفی برای جذب بازیکن اعلام نکرده/ با برانکو در حال مذاکره هستیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه وزارت ورزش سقفی برای جذب بازیکن اعلام نکرده است گفت: همه یک هدف داریم و آن هم سربلندی پرسپولیس است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، محمدحسن انصاری‌فرد بعد از برتری  2 بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا گفت: بازیکنان در این بازی خیلی زحمت کشیدند و به همراه کادرفنی معرفت به خرج داده و با وجود اینکه طلب زیادی داشتند در این مسابقه نهایت تلاش خود را انجام دادند. هواداران هم مثل همیشه همه جا پشت تیم هستند که جا دارد از آنها هم تشکر کنم. خدا را شکر که یک برد با ارزش دیگر کسب کردیم و انشالله این روند را ادامه دهیم.

وی افزود: با وجود همه مشکلاتی که هست نشان دادیم یک تیم واقعی و کامل هستیم. از مدیریت باشگاه گرفته تا کادرفنی و بازیکنان و به ویژه هواداران همه یک هدف داریم و آن هم سربلندی و موفقیت پرسپولیس است. باید تلاش کنیم که این روند ادامه پیدا کند.

انصاری‌فرد در واکنش به این سوال که آیا بازیکن خارجی جدید این تیم راهی تهران شده است؟ عنوان کرد: نه چنین چیزی نیست و ما هروقت با بازیکن مدنظرمان قرارداد امضا کنیم رسما نام او را اعلام خواهیم کرد. البته با یک بازیکن برزیلی صحبت‌هایی داشته‌ایم.

وی درباره اینکه وزارت ورزش سقفی برای هزینه جذب بازیکن خارجی برای آنها در نظر گرفته است، اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد. برای جذب بازیکنان خارجی تلاش می‌کنیم و هر وقت به نتیجه رسیدیم، اعلام خواهد کرد.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به این خبر که آیا از اینکه وزارت ورزش پیگیر بازگشت استراماچونی به استقلال است دلخور شده، عنوان کرد: وزارت ورزش متولی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال است. موقعی که به پرسپولیس آمدم سلطانی‌فر گفت به خاطر قانون حتی یک ریال هم نمی‌تواند به پرسپولیس کمک کند اما می‌توانیم روی کمک معنوی آنها حساب کنیم. در قضیه استراماچونی هم وزارت نهایت تلاش خود را انجام داده که هیچ اشکالی ندارد اما اینکه می‌گویند پولی از سوی وزارت پرداخت شده صحت ندارد.

انصاری‌فرد در رابطه با طلب برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس خاطرنشان کرد: با برانکو  خیلی جدی در حال مذاکره هستیم و هیچ شکایتی از وی نکردیم. مطمئن باشید با برانکو به توافق خواهیم رسید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راجع به اعتراض هواداران به صحبت‌های نبی در یک برنامه تلویزیونی و اختلافش با برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاهش یادآور شد: صحبت‌های نبی را ندیدم و موضوع اختلافم با هیئت مدیره صحت ندارد.

انصاری‌فرد در پایان راجع به طلب بشار رسن گفت: این بازیکن طلب زیادی از باشگاه دارد و الان هم که بازی می‌کند معرفت به خرج می‌دهد. از او تشکر کرده و در اولین فرصت طلبش را خواهیم داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید