سید جلال: مخالف کمک به استراماچونی نیستیم اما صحبت درباره پرسپولیس اشتباه است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که آنها مخالف کمک کردن برای بازگرداندن استراماچونی نیستند، اما صحبت کردن در مورد پرسپولیس اشتباه است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیدجلال حسینی پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا در دیدار خارج از خانه در ورزشگاه شهدای شهر قدس گفت: امکانات و شرایط زمین در حد صفر است. وضعیت چمن افتضاح بود، اما با همین شرایط توانستیم سه امتیاز خوب بگیریم مقابل تیمی جوان که ابراهیم صادقی به خوبی ساخته است. کارمان سخت بود، اما با این فاصله بازی‌ها و فشردگی برنامه سه امتیاز خوب گرفتیم.

وی در خصوص اینکه مشکلات مالی پرسپولیسی‌ها و اینکه گفته می‌شود بازیکنان این تیم مشکلات را تحمل می‌کنند، گفت: ما همه چیز را گفته‌ایم. از سال گذشته و حتی امسال طلب داریم. آقای انصاری‌فرد هم درست گفت و هیئت مدیره باید تلاش کند.

مدافع پرسپولیس در واکنش به اینکه برخی کمک‌ها برای بازگشت استراماچونی به نیمکت استقلال شده نظر او به عنوان کاپیتان پرسپولیس چیست، خاطرنشان کرد: مخالف این نیستیم و باید کمک شود. یک مربی خوب آمده و تلاش می‌کند، اما اینکه در مورد ما صحبت کنند، اشتباه است. ما هم مشکلات داریم و خود من از فصل گذشته طلب دارم، اما کسی در این باره حرفی نمی‌زند. ما مخالف کمک کسی نیستیم.

حسینی درباره عملکرد هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مردم باید در این خصوص صحبت کنند نه ما. مردم ما بهترین تصمیم‌گیرنده هستند و آنها بهترین قضاوت را می‌کنند و خودشان را می‌دانند.

وی در مورد اینکه بازیکنان تا چه زمانی مشکلات مالی را تحمل می‌کنند، تأکید کرد: هیئت مدیره باید تلاش خود را بیشتر کند نه اینکه فقط بخواهد بایستد و نگاه کند یا اینکه دنبال این باشند بازیکنان تصمیم اشتباه بگیرند. ما در کورس هستیم مانند سایر مدعیان و کار خودمان را می‌کنیم و آنها هم باید تلاش کنند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد پرسپولیس خیالش از دروازه راحت است و حتی اگر روزی علیرضا بیرانوند آماده نباشد رادوشوویچ می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد، گفت: بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیاست و مشکلی هم نیست. کمی درد از ناحیه کشاله داشت و چیزی نیست. بوژیدار هم چند سال کنار ما بوده و همه چیز را به خوبی می‌داند. با این حال شما نمی‌توانید بگویید بیرانوند آماده نیست و او صد درصد بهترین است.

 

دیدگاه تان را بنویسید