گاهی از عملکرد رؤسای فدراسیون‌ها گلایه می‌شود

سلطانی‌فر: درِ اتاق به روی همه قهرمانان و ورزشکاران المپیکی باز است

مسعود سلطانی‌فر گفت: درِ اتاق من به روی قهرمانان و المپیکی‌ها همیشه باز بوده است و گاهی از عملکرد رؤسای فدراسیون‌ها گلایه‌هایی مطرح می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در دویست و بیست و سومین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان گفت: کشور با همه وجود و توان در مقابل تحریم‌ها ایستاده است. کشورمان اکنون در معرض ناجوانمردانه‌ترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌های آمریکا قرار دارد و جامعه ورزش مردانه کنار ملت ایستاده است و افتخار همه ما بدون منت باید سربلندی ایران و شادی دل مردم باشد.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: قهرمانان پرچمدار عزت و سربلندی نام ایران و ایرانی هستند و نباید به گونه‌ای  عمل کنیم و صحبت شود که روحیه عمومی کشور و نشاط مردم با حرف‌های حاشیه‌ای و دلسرد کننده دچار خدشه شود.

وی با تأکید بر حمایت و پشتیبانی رؤسای فدراسیون‌های المپیکی از قهرمانان خود گفت: درِ اتاق من به روی قهرمانان و المپیکی‌ها همیشه باز بوده است و گاهی از عملکرد رؤسای فدراسیون‌ها گلایه‌هایی مطرح می‌شود.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: ریاست فدراسیون یک کار تمام وقت و برنامه‌دار است. رئیس فدراسیون در فاصله 200 روز تا المپیک چه برنامه مهم‌تری جز حمایت و پشتیبانی از قهرمانان و سهمیه داران المپیکی دارد؟ من به عنوان وزیر ورزش و جوانان هیچ کوتاهی را در این زمینه نمی‌پذیرم.

وی با اشاره به جلسات منظم و کارشناسی ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک گفت: خوشبختانه همراهی و همگرایی خوبی با کمیته ملی المپیک داریم و برنامه‌ها و عملکرد تک تک فدراسیون‌های المپیکی را مرتباً رصد می‌کنیم و به زودی بازدیدهای خود را از اردوهای آمادگی تیم‌های ملی برای کسب سهمیه المپیک از سر خواهم گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید