شکست آرمین هادی پور مقابل نماینده روسیه در فینال گرندپری تکواندو

آرمین هادی پور نماینده وزن 58- کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان در رده بندی مسابقات گرندپری مسکو مقابل نماینده روسیه شکست خورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فینال مسابقات گرندپری 2019 از روز گذشته(جمعه) پانزدهم آذرماه با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان و در مجموعه ورزشی دینامو مسکو آغاز شده و این مسابقات به مدت دو روز پیگیری خواهد شد. تیم ملی تکواندو مردان کشورمان با ترکیب آرمین هادی‌پور در وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند.

وزن 58- کیلوگرم مردان:

آرمین هادی پور روز گذشته (جمعه)در نخستین مبارزه به مصاف کاما مصطفی از سنگال رفت و این دیدار با نتیجه 13 بر 4 به سود نماینده کشورمان تمام شد. این تکواندوکار سنگالی دارنده مدال برنز بازی های آفریقا 2019 و نایب قهرمانی آفریقا 2018 است.

هادی پور در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم به مصاف براگانسا هوگوپوش پرتغالی رفت و این دیدار با نتیجه 14 بر 2 به سود نماینده کشورمان پایان یافت. آرمین با این پیروزی به نیمه نهایی راه یافت. این تکواندوکار پرتغالی مدال برنز قهرمانی جهان 2019، مدال نقره بازی های یونیورسیاد 2017 و قهرمانی اروپا 2016 را در کارنامه خود دارد.

هادی پور در نیمه نهایی این مسابقات به مصاف نماینده کره جنوبی رفت و این دیدار در راند اول با نتیجه یک برصفر به سود حریف کره‌ای تمام شد.  راند دوم این مبارزه نیز با نتیجه 7 بر 5 به سود تکواندوکار حریف تمام شد. در راند سوم این مبارزه 21 بر 11 به سود نماینده کره جنوبی به پایان رسید و هادی پور بازنده این دیدار بود.

نماینده وزن 58- کیلوگرم تیم ملی کشورمان برای رسیدن به مدال برنز فینال مسابقات گرندپری مسکو امروز(شنبه) در رده بندی به مصاف  گئورگی پوپوف (روسیه) رفت و این دیدار با نتیجه 15 بر 11 به سود هوگوپوش روسی تمام شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید