گل‌گهر باید از فرصت میزبانی تا نیم‌فصل استفاده کند

جلالی: مشکل زیادی داریم اما بهانه‌تراشی نمی‌کنم

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: چهار بازی تا نیم‌فصل داریم که سه تا در خانه است و این فرصت خوبی است و امیدوارم از این فرصت حداکثر استفاده را بکنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید جلالی امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: هر چند که ما در بخش امتیازگیری خیلی کارمان پیش نرفته ولی در یکسری بخش‌ها که می‌تواند زمینه‌ساز باشد برای امتیازگیری آینده پیشرفت‌های خوبی داشتیم.

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان عنوان کرد: تمام مشکلاتی که رصد کردیم و شبانه‌روزی به آن می‌پردازیم برخی مشکلات الان باید حل شود و برخی در زمان خودش باید حل شود ولی آن چیزی که می‌توانم با اطمینان بگویم ما می‌توانیم از این شرایط خودمان را رها کنیم و امیدواریم خداوند کمکمان کند و بچه‌های ناز به کمک دارند.

وی افزود: هواداران بدانند مسئولیت مشترکی است حفظ تیم برای همه رسانه‌ها و بازیکنان و هواداران و باشگاه و همه برای حفط این تیم یک مسئولیت مشترک داریم و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.

جلالی گفت: همه بازی‌ها بازی‌های سنگینی است، چهار بازی تا نیم‌فصل داریم که سه تا در خانه است و این فرصت خوبی است و امیدوارم از این فرصت حداکثر استفاده را بکنیم و ما فردا با تیم خوبی بازی داریم که این فصل نتایج خوبی گرفته اما با تمام وجودمان متحد هستیم همه با هم که بتوانیم به این نتیجه مورد نظر برسیم.

جلالی تصریح کرد: با مشکل بسیاری بزرگی درگیر هستیم ولی اصلا دلم نمی‌خواهد کنار این مشکل بهانه‌تراشی کنم و این مسئولیت را من پذیرفتم و زندگی هم به من آموخته چگونه با مشکلات مبارزه کنم و با همه توانم با این مشکلم مبارزه خواهم کرد و به یاری خدا کمر این مشکل را می‌شکنیم.

وی اظهار داشت: سعی کردیم اشکالاتمان را رفع کنیم شاید اشتباهات فردی و در لحظه را نتوانستم رفع کنم یکی از بخش‌های محدودیتی من است که حتی من با روانشناس تیم هم در این زمینه صحبت می‌کنم که تا جایی که می‌توانیم تمرکز بچه‌ها و اعتماد به نفس را تقویت کرده و بالا بیریم و شاید این اصلی‌ترین مشکلی است که با آن درگیریم و انشاءالله به امید خدا حل ‌شود.

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان عنوان کرد: ما در چند بازی از جمله بازی با پیکان که تقریبا این تیم به همه تیم‌ها گل زده ولی ما نتوانستیم این تیم را کنترل کنیم، یا رفتیم با پدیده بازی کردیم کوچکترین موقعیتی به حریف ندادیم و موقعیت‌های خیلی خوبی هم خودمان به‌دست آوردیم در بازی با فولاد اشتباه بچه‌گانه را در ایستگاهی نکرده بودیم ما کاری که انجام دادیم در حوزه نتیجه کارمان خوب پیش نرفته ولی در پیش‌نیازها به پیشرفت‌های خوبی رسیدیم.

جلالی تصریح کرد: تیمی نیستیم که بتوانیم هم خوب دفاع و هم خوب حمله کنیم، باید اولویت بندی کنیم و مهمترین را انتخاب کنیم، با این اولویت می‌رویم که گل نخوریم از اینکه در لحظه اشتباه می‌کنیم واقعا ناراحت هستم و در تمرینات روی اینها متمرکر شدیم کاری که انجام می‌دهیم بین شرایط باید انتخاب کنیم که چه می‌خواهیم و بر اساس آن کار را پیش ببریم و بتوانیم در شرایطی، تعیین کننده بازی باشیم.

وی افزود: اصلی‌ترین مشکل ما در حال حاضر اشتباهات فردی است، مثلا گلی که از شاهین بوشهر خوردیم و گلی که در مشهد و همچنین از سپاهان خوردیم واقعا روی اشتباهاتی داریم می‌خوریم که نباید انجام دهیم ولی اینکه یکی در بازی‌های متعدد از این اشتباهات ویرانگر انجام دهد باید نفوذ کنیم در روح و جسم بازیکن و به آنها تمرکز بیاموزیم و در این زمینه پیشرفت‌های خوبی کردیم و همه تلاش می‌کنند و دروازه‌بان یکی از اینهاست و باید سعی کنیم.

جلالی خاطرنشان کرد: مسئولیتی که به من واگذار شده از من توقع است که خوب کار کنم. سال‌های سال در تیم‌های مختلف کار کردم و هر جایی که کار کردم بعد از آن توانستم از عملکرد خودم دفاع کنم و مهمترین عاملی است که به آن فکر می‌کنم و به شما می‌گویم که بابت این خودم تمام گروه مربیگری و تمام باشگاه شبانه‌روزی کار می‌کنیم و این کار و مشکل را از آن عبور خواهیم کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید