۵۱۰ کیلوگرم حشیش در گرگان کشف شد

فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ۵۱۰ کیلوگرم حشیش در گرگان خبرداد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سردار روح الامین قاسمی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی بی وقفه و بررسی های تخصصی موفق به شناسایی یکی از قاچاقچیان مواد افیونی شدند.

وی با بیان اینکه متهم ساکن یکی از استان های شرقی کشور بوده و در زمینه فروش مواد مخدر در وزن های بالا فعالیت داشته است، افزود: با تحقیقات فنی و تکمیلی پلیس مشخص شد این قاچاقچی قصد دارد مواد افیونی را توسط همدستش در سطح استان گلستان توزیع کند.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس، مخفیگاه متهم و همدستش در شهرستان گرگان شناسایی و طی هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه و موفقیت آمیز هر ۲ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ماموران موفق شدند ۵۱۰ کیلو حشیش که در ۴۸۳ بسته جاسازی شده بود، کشف کنند.

قاسمی با اشاره به معرفی این ۲ قاچاقچی به مراجع قضائی، گفت: مواد مخدر زمینه ساز بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی است و مقابله بی امان با سوداگران مرگ همواره از مطالبات مردم و مسئولان بوده لذا پلیس قاطعانه با اینگونه افراد برخورد خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید