زاهدی فرد پنج هفته محروم شد

به گفته هدایت الله ممبینی رئیس کمیته داوران فوتبال ایران، محمدحسین زاهدی فرد داور دیدار استقلال و سپاهان، پنج هفته از قضاوت محروم شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، زاهدی فرد در دیدار این هفته سپاهان مقابل استقلال در ورزشگاه نقش جهان، دو اشتباه بزرگ انجام داد که یکی از آن ها غیرقابل بخشش به نظر می‌رسید.

هدایت الله ممبینی رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال که در برنامه تلویزیونی حاضر شده بود، اعلام کرد: با قضاوتی که زاهدی فر در این مسابقه انجام داده و باتوجه به اشتباهاتش، باید محرومیت پنج هفته ای را تحمل کند.

رئیس کمیته داوران در توضیح محرومیت زاهدی فرد می‌گوید: طبق آیین نامه های فیفا و AFC با تمام داوران که اشتباه تاثیرگذار در نتیجه مسابقه دارند برخورد می شود. محرومیت ایشان 5 هفته است. وقتی نمره داور از 10 نمره، زیر 7 و4 باشد این داور در رده های پایین تر قضاوت می کند آمادگی ذهنی وروحی را به دست بیاورد تا برگردد.

ممبینی در پاسخ به اینکه کمک داور و کمک داور پشت خط هم محروم شدند، گفت: آنها هم چند هفته ای استراحت می کنند و در لیگ های پایین تر قضاوت می کنند. محرومیت کلمه خوبی نیست و من از استراحت استفاده می کنم. یک بازیکن هم اگر پنالتی را از دست بدهد محروم که نمی شود. شاید مربی او را در ارنج نگذارد یا تنبیهش می کند. داوران هم به استراحت می روند.

باشگاه استقلال مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به داوری زاهدی فرد به فدراسیون اعلام کرده و تصمیم او در صحنه هند کی روش را نه یک اشتباه که یک تخلف دانسته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید