جی پلاس

آسیب‌دیدگی یا حضور در پرسپولیس؛ علت بازی نکردن انصاری فرد چیست؟

غیبت کریم انصاری‌فرد در سه بازی اخیر السیلیه، ابهام‌های بسیاری را به وجود آورده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، کریم انصاری‌فرد ابتدای فصل و بعد از کش و قوس‌های فراوان، از ناتینگهام‌فارست جدا شد تا پیراهن السیلیه در لیگ ستارگان قطر را بپوشد. کریم که گفته می‌شود با قراردادی 800 هزار دلاری با السیلیه توافق کرده، در لیگ ستارگان قطر جزو بازیکنان کلیدی این تیم محسوب می‌شود. او با هدف حضور در لیگ قهرمانان آسیا، السیلیه را انتخاب کرد اما حالا چند هفته است که برای این تیم بازی نمی‌کند و در ترکیب السیلیه نامی از او دیده نمی‌شود.

السیلیه و کریم انصاری فرد

انصاری‌فرد در لیگ ستارگان قطر، 10 بار برای السیلیه بازی کرده و 5 گل زده است. او بهترین گلزن السیلیه در فصل جاری محسوب می‌شود اما مشخص نیست چرا در جام ستارگان که میان تیم‌های لیگ برتری برگزار می‌شود، در ترکیب السیلیه حضور ندارد. السیلیه در این جام ابتدا مقابل العربی قرار گرفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. در این بازی کریم حضور نداشت و نام او حتی میان بازیکنان ذخیره هم به چشم نمی‌خورد.

بازی بعدی نوبت به تقابل با الدحیل بود که با تساوی دو- دو به پایان رسید. کریم انصاری‌فرد باز هم نه در ترکیب السیلیه قرار داشت و نه روی نیمکت این تیم. در آخرین بازی السیلیه در جام ستارگان که همین یکی دو روز قبل برگزار شد، این تیم مقابل الخور به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. در این بازی هم اثری از کریم انصاری‌فرد دیده نشد تا نگرانی‌ها از این بابت بیشتر از قبل شود.

2277721_943

کریم انصاری‌فرد در بازی ایران و عراق که 14 نوامبر برگزار شد، روی نیمکت نشست و فرصت بازی به‌دست نیاورد. آخرین تمرین انصاری‌فرد با السیلیه که تصاویر آن هم موجود است، 18 نوامبر برگزار شد و بعد از این تاریخ نه اثری از کریم در تمرینات تیمش است و نه بازی‌های السیلیه. این موضوع می‌تواند یک ابهام بزرگ در آینده فوتبالی کریم باشد. شاید او دچار آسیب‌دیدگی شده و شاید هم بحث جدایی‌اش از السیلیه مطرح است. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه سرنوشتی در انتظار مهاجمی است که گل سرسبد لیست خرید پرسپولیس هم هست.  

EJqxpziX0AY13lx

دیدگاه تان را بنویسید