3 مدال برنز برای ایران در کوراش قهرمانی آسیا

تیم قرقیز کوراش ایران در رقابت های آسیایی این رشته در کشور قرقیزستان به 3 مدال برنز دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رقابت های قرقیز کوراش آسیا روزهای 5 تا 8 آذرماه در شهر بیشکک قرقیزستان و با حضور بیش از 16 کشور و 100 کشتی گیر برگزار شد.

در این مسابقات که با حضور افتخاری قهرمانان کشورهای آمریکا، ترکیه، ایتالیا و فرانسه همراه بود، 5 نماینده کشورمان به همراه هادی محبی بعنوان مربی و علی بازیار بعنوان مسئول کشتی های سنتی فدراسیون و سرپرست حضور داشتند که 3 نماینده کشورمان به مدال برنز دست یافتند و 2 نماینده کشورمان نیز پنجم شدند.
نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

84 کیلوگرم: مصطفی پرویزی (مدال برنز)
96 کیلوگرم: حسن غفاری (مدال برنز)
96+ کیلوگرم: عبدالواحد محمدی (مدال برنز)
فرهاد غزنوی و سعید مرادی ظلم آبادی نیز پنجم شدند.

علی بازیار در مورد سطح برگزاری این مسابقات گفت: با حمایت فدراسیون کشتی، جذب اسپانسر و همکاری و مساعدت سفارت قرقیزستان در تهران، این تیم به رقابت ها اعزام شد و با توجه به سردی و برودت هوا و اختلاف 30 درجه دما با تهران و همچنین مسافت طولانی حدود 20 ساعت پرواز و با وجود اینکه برای اولین بار در این مسابقات حضور می یافتیم و رقابت ها در سطح بالایی بود، اما کشتی گیران ما نتایج مطلوبی را کسب کردند.
بازیار افزود: مجتبی روزبهانی سفیر محترم ایران در قرقیزستان در افتتاحیه این مسابقات حضور یافت و دقایقی را برای حاضرین سخنرانی کرد. همچنین ضیافتی از سوی سفارت ایران در قرقیزستان برای ورزشکاران  ایرانی در محل سفارت برگزار شد که از زحمات سفیر و مسئولان محترم سفارت قدردانی می کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید