هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال؛

جدال سخت استقلال مقابل نساجی در چمن مصنوعی/ فرصت طلایی آبی‌ها برای سبقت از پرسپولیس

تیم‌های فوتبال نساجی و استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر ایران دوشنبه به مصاف هم می‌روند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر ایران تیم‌های فوتبال نساجی و استقلال دوشنبه به مصاف هم می‌روند.

با توجه به فراهم نبودن شرایط برگزاری ۴ بازی این هفته یعنی دیدار گل گهر سیرجان- ماشین سازی تبریز، پارس جنوبی جم- پیکان تهران، صنعت نفت آبادان- سپاهان اصفهان و تراکتور- شهر خودرو لغو و به زمان دیگری موکول شد.

از طرفی دیدار ۳ تیم سایپا، ذوب آهن و استقلال مقابل حریفان شان هم به دلیل اینکه تیم ملی فوتبال امید با استفاده از بازیکنان آن‌ها (پنجشنبه) به مصاف تیم ملی امید قطر رفت ۲ تا ۳ روز به تاخیر افتاد.

نساجی مازندران- استقلال تهران/ دوشنبه ۴ آذر/ ورزشگاه وطنی قائمشهر/ ساعت ۱۵:۳۰

آبی پوشان پایتخت این روز‌ها وضعیت ایده آلی دارند و با پنج برد متوالی ۱۸ امتیازی شده و خود را به رده چهارم رسانده اند. شاگردان آندره آ استراماچونی که فوتبال روان و روی زمینی ارائه می‌دهند، بی شک کار سختی برابر نساجی در چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی خواهند داشت. به همین دلیل سرمربی ایتالیایی استقلال سعی داشت با برگزاری تمرینات تیمش در چمن مصنوعی، شاگردان خود را آماده این بازی سخت کند که البته این موضوع تاکنون محقق نشد.

نساجی این روز‌ها وضعیت دشواری دارد. این تیم که در هفت بازی اخیر تنها ۴ تساوی کسب کرده و سه بار متحمل شکست شده است با ۱۱ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد. البته با توجه به اینکه بدهی‌های این باشگاه به صورت کامل تسویه نشده احتمال دارد برای بازی با استقلال هم مجوز بازی محمد قاضی صادر نشود و حتی سازمان لیگ اجازه ندهد علیرضا حقیقی در این دیدار به میدان برود.

رضا مهاجری هم پس از طی کردن دوران نقاهت که سبب بستری شدن او در بیمارستان شد می‌تواند قائمشهری‌ها را در بازی با حریف از روی نیمکت هدایت کند.

مهدی قائدی، میلاد زکی پور و فرشید باقری به دلیل آسیب دیدگی احتمال دارد نتوانند مقابل نساجی بازی کنند، اما غیبت داریوش شجاعیان و محسن کریمی قطعی است. به هر حال استرا که این روز‌ها از وضعیت مالی باشگاه رضایت ندارد در بازی با حریف شمالی هم روی نیمکت تیمش می‌نشیند.

استقلال در صورت برد این بازی و توقف پرسپولیس برابر نفت می‌تواند به رتبه سوم صعود کند و اگر به تیم مهاجری ببازد و فولاد هم ذوب آهن را شکست بدهد تا رده پنجم پایین می‌آید.

از طرفی نساجی می‌تواند با بردن حریف قدرتمندش خود را تا رده نهم بالا بکشد و در صورت باخت هم با برد احتمالی سایپا برابر شاهین تا رده دوازدهم پایین می‌آید.

 

دیدگاه تان را بنویسید