حرف های انصاری‌فرد پس از جلسه با کالدرون

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به بحث لژیونر شدن دروازه‌بان ملی پوش این تیم واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان امروز به این باشگاه رفت و با محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس جلسه برگزار کرد.

انصاری‌فرد که روی خط اخبار ورزشی آمده بود درخصوص شرایط این روزهای این تیم گفت: امروز صبح جلسه‌ای با آقای کالدرون برگزار کردیم چرا که ما باید برای بازی با نفت آبادان در جام حذفی آماده شویم. این بازی بسیار حساس است و امیدوارم بتوانیم بازیکنان را برای این بازی آماده کنیم. 

وی در خصوص اینکه این جلسات هر هفته برگزار می‌شود افزود: به دلیل فشردگی بازی‌ها از آقای کالدرون خواستم که این جلسه زودتر برگزار شود چرا که وضعیت روحی و روانی بازیکنان مهم است و جام حذفی هم برای ما اهمیت دارد. بازیکنان باید باخت دیروز را فراموش کنند تا برای بازی روز سه‌شنبه با آمادگی کامل بازی کنیم. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص نداشتن یک مهاجم تمام کننده و وضعیت جونیور چیست اظهار داشت: ما سه بازیکن را به آقای کالدرون معرفی کردیم که از مهاجمان شاخص در فوتبال دنیا به حساب می‌آیند. او باید تصمیم‌ بگیرد که کدام بازیکن را می‌خواهد تا زمینه عقد قرارداد را فراهم کنیم. مطمئن هستم که مشکل خط حمله ما برطرف خواهد شد. علیپور دو فصل آقای گل شده اما نیاز به یک تمام کننده داریم و باید بازیکنی باشد تا بتواند به علیپور در زمین کمک کند. 

وی درخصوص بازگشت بشار افزود: این بازیکن مشکل پاسپورت دارد و قول داده که فردا به ایران برگردد. یکی از مشکلات این است که او مرتبا در اردوهای تیم ملی عراق حضور پیدا می‌کند اما تا فروردین سال آینده بازی ملی نخواهیم داشت و بشار در خدمت پرسپولیس خواهد بود. 

انصاری‌فرد درخصوص بحث لژیونر شدن علیرضا بیرانوند و حضور نمایندگان گیمارش در تهران خاطرنشان کرد: بیرانوند از قبل پیشنهادات زیادی داشته اما کسی از نمایندگان باشگاه‌های خارجی به تهران نیامده و این مساله صحت ندارد. نمایندگان گیمارش هم به تهران نیامدند و من نمی‌دانم که این شایعات از کجا در می‌آید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص مصاحبه نکردن بازیکنان این تیم بعد از باخت به نفت مسجدسلیمان افزود: بازیکن در آن شرایط ناراحت است و به امید خدا  این مسائل برطرف می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید