احمدی: با حضور داورزنی انتظار رفتن روی سکوی المپیک را داریم

مراسم معارفه محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس جدید فدراسیون والیبال برای چهار سال آینده برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پس از گذشت نزدیک به یک سال سرانجام ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۸ مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال برگزار شد که در پایان، محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس جدید این فدراسیون برای ۴ سال آینده انتخاب شد که مراسم معارفه او نیز ساعت ۱۰ صبح امروز دوم آذر ماه ۱۳۹۸ برگزار شد.

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و‌ جوانان، محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، مهدی علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشو، شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته، امیر خوشخبر سرپرست تیم ملی والیبال و جمعی از پیشکسوتان والیبال در این مراسم حضور داشتند.

عبدالحمید احمدی در ابتدای این مراسم گفت: باید قبول کنیم ‌که والیبال ما در این سه سال افت کرده است و این‌ موضوع را یک فرد والیبالی، کاملا حس می‌کند. با این حال همه از والیبال انتظار دارند که ضمن صعود به المپیک، در این بازی‌ها به روی سکو‌ نیز برود. همین مسئله کار آقای داورزنی را سخت‌تر می‌کند که در این چند سال حضورش در وزارت ورزش، هیچگاه ‌والیبال را فراموش نکرد.

او افزود: با حضور داورزنی در راس فدراسیون والیبال، انتظارات وزارت ورزش نیز از والیبال بسیار بالاتر رفته است چون داورزنی در گذشته نیز ثابت کرده است که والیبال در زمان ریاست او بسیار موفق ظاهر شد. امیدواریم در این فرصت کم باقی مانده تا المپیک‌ نیز شاهد موفقیت این رشته با ریاست آقای داورزنی باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید