مورینیو: امسال قهرمان نمی‌شویم و شاید سال آینده هم نشویم

ژوزه مورینیو می‌گوید که تیم جدید تحت هدایش به جذب بازیکن جدید در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه نیاز ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ ژوزه مورینیو سرمربی جدید تیم فوتبال تاتنهام می‌گوید بازیکنانی که در تاتنهام دارد آنقدر باکیفیت هستند که او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی نیازی به جذب بازیکنان جدید نداشته باشد.

با وجود انتشار شایعاتی مبنی بر احتمال جذب بازیکنانی مانند گرث بیل و برونو فرناندس توسط تاتنهام، مورینیو می‌گوید بهترین هدیه‌ای که باشگاه می‌تواند به او بدهد همان بازیکنانی است که در اختیار دارد.

مورینیو که تنها 11 ساعت پس از اخراج مائوریسیو پوچتنیو جانشین این مرد آرژانتینی شد، هدایت تیمی را برعهده می‌گیرد که اکنون در رده چهاردهم جدول است. با این حال آقای خاص می‌گوید که نیاز به بازیکنان جدید ندارد.

او گفت: بهترین هدیه‌ای، بازیکنانی هستند که اینجا حضور دارند. من به بازیکنان جدید نیاز ندارم. من فقط می‌خواهم با آنها بیشتر آشنا شوم. من آنها را خوب می‌شناسم اما باز هم تا زمانی که با آنها ملاقات نداشته باشید، هرگز نمی‌توانید بگویید که آنها را کاملاً می‌شناسید.

مورینیو افزود: من به بازیکنانم گفته‌ام که به خاطر آنها به اینجا آمده‌ام. در بعضی از باشگاه‌های قبلی‌ام سعی کردم بازیکنانی جدید بخرم و در بعضی از آنها حتی برای این کار تلاش هم نکردم چون می‌دانستم که اوضاع چقدر سخت است..

 

ورینیو درباره شانس قهرمانی تاتنهام با توجه به شروع ضعیفش در این فصل هم خیال هواداران را راحت کرد و گفت: امسال ما نمی‌توانیم قهرمان لیگ برتر شویم. در مورد فصل آینده هم نمی‌گویم که ما قطعاً قهرمان می‌شویم اما پتانسیلش را داریم.

سرمربی پرتغالی جدید تاتنهام کارش در جمع سفیدپوشان لندن را فردا (شنبه) با بازی خارج از خانه مقابل وستهام در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس آغاز می‌‌کند. این بازی از ساعت 16 به وقت تهران آغاز می‌شود.

به گزارش تسنیم، مورینیو در حالی از عدم جذب بازیکن جدید سخن گفته که نشریه ایندیپندنت گزارش داده تاتنهام به دنبال خرید روبن دیاس مدافع بنفیکا است.

 

دیدگاه تان را بنویسید