حرف های استیلی درباره اردوی تیم فوتبال امید در اندونزی و بازی با قطر

سرمربی تیم فوتبال امید در خصوص اردوی اندونزی و بازی با قطر توضیحاتی داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمید استیلى در آستانه دیدار تدارکاتى برابر قطر گفت:در فاصله کوتاه باقیمانده تا رقابت ها بهترین روش براى شناسایى نقاط ضعف تیم برگزارى بازى هاى تدارکاتى است. طبیعتا در این بازى ها تلاش می کنیم نفرات مختلف را در پست هاى گوناگون مورد آزمایش قرار دهیم، میزان آمادگى بدنى تیم را شناسایى کنیم همچنین استراتژى و شکل بازى مورد نظر خودمان را انتخاب کنیم.در اندونزى بیشتر روى برنامه هاى هجومى تیم کار کردیم که در خلق موقعیت بسیار موفق بودیم اما نقطه ضعف ما استفاده از موقعیت بود که باید این مشکل هم حل شود.

سرمربى تیم امید اضافه کرد:دستاوردهاى سفر اندونزى براى همه ما بسیار جالب توجه و مفید بود. پرواز طولانى، اختلاف ساعت و تغییر برنامه خواب بازیکنان، رطوبت و هواى شرجى بالى شرایطى است که ما را در موقعیت مشابه تایلند قرار داده و با شبیه سازى مناسب وارد مسابقات نهایى خواهیم شد. تنظیم برنامه خواب، تقویت توان جسمى و آمادگى بدنى از موضوعات مهمى است که در اردوى آخر باید مورد توجه قرار بدهیم.

استیلى همچنین در خصوص بازى برابر قطر گفت:حریف ما تیم بسیار قدرتمندى است، ٣ بازیکن از تیم بزرگسالان را در اختیار دارند و سرمربى توانمندى مثل فلیپ سانچز، ما هم بعضى از نفرات مثل محبى، صیادمنش و مهدى خانى را در اختیار نداریم ولى این مسئله نباید تاثیرى در کار داشته باشد چرا که هدف اصلى آزمایش میزان آمادگى تمامى نفرات است و این فرصتى است که همه بازیکنان توانایى خودشان را نشان بدهند. روزهاى گذشته تمرینات بسیار خوبى را در مجموعه اسپایر برگزار کردیم و بازیکنان از هر نظر آماده حضور در این بازى هستند، امیدوارم در این بازى بتوانیم در حدتوان واقعى خودمان ظاهر شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید