وقتی تمام برنامه های تلویزیون شما را به ستاره مربع دعوت می کند!

فرقی نمی‌کند کدام برنامه یا کدام کانال تلویزیونی؛ کافی است سری به رسانه ملی بزنید و بخواهید تماشاگر یک برنامه تلویزیونی باشید که مجری برنامه شما را ترغیب می‌کند همین الان کدی را شماره‌گیری کنید و در مسابقه، نظرسنجی یا قرعه‌کشی شرکت کنید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فرقی نمی‌کند کدام برنامه یا کدام کانال تلویزیونی؛ کافی است سری به رسانه ملی بزنید و بخواهید تماشاگر یک برنامه تلویزیونی باشید که مجری برنامه شما را ترغیب می‌کند همین الان کدی را شماره‌گیری کنید و در مسابقه، نظرسنجی یا قرعه‌کشی شرکت کنید.

خیلی وقت‌ها هم برای آنکه شما اشتباه نکنید، برایتان کد مذکور را زیرنویس می‌کنند و شما با شماره‌گیری این کد وارد دنیای ستاره مربع‌ها می‌شوید؛ دنیایی که وقتی واردش می‌شوید به این سادگی‌ها نمی‌توانید بیرون بیایید و خیلی وقت‌ها بی‌آنکه متوجه باشید، بابت هر پیامکی که به تلفن همراه شما ارسال می‌شود یا هر پیامی که شما ارسال می‌کنید، مبلغی از حسابتان کم می‌شود.

علاوه بر این معمولاً هر پنجره‌ای را که در اینترنت و در سایت‌های فارسی باز می‌شود، بلافاصله صفحه‌ای جدید می‌آید که از فرد می‌خواهد با واردکردن شماره تلفن همراه خود در قرعه‌کشی یک محصول شرکت کند و این‌گونه می‌شود که شما در دام سرویس‌های ارزش‌افزوده گیر می‌افتید.

 

دیدگاه تان را بنویسید