ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی استان تهران/ پس زدگی چند کیلومتری بار ترافیکی در شرق استان

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: به دلیل عبور دو جاده اصلی هراز و فیروزکوه به سمت تهران، ترافیک فوق سنگین به همراه پس زدگی بار ترافیکی را در جاده قدیم جاجرود و آزادراه تهران-پردیس شاهد هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز نیمه سنگین اما روان در جریان است و این به دلیل یک طرفه شدن این محور تا ساعت 2 بامداد رو بعد است.

وی گفت: در شهرهای عبوری محور هراز شاهد ترافیک فوق سنگین هستیم که شامل بومهن، رودهن، آزادراه تهران_پردیس و محور قدیم جاجرود است.

محبی افزود: عبور وسایل نقلیه از محور فیروزکوه به سمت تهران نیز نیمه سنگین و پرحجم در جریان است اما در شهرهای عبوری این محور مانند آبسرد، پل شلمبه، گیلاوند، کمربندی بومهن و... شاهد ترافیک فوق سنگین و پس زدگی چندین کیلومتری بار ترافیکی هستیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان تهران رخ نداده، بیان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان گزارش شده و مشکل خاصی در خصوص تردد وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

وی تاکید کرد: هموطنان قبل از آغاز مسافرت با اطلاع از وضعیت راه‌ها، بازگشت خود را مدیریت کرده و در زمان پیک ترافیک اقدام به آغاز سفر نکنند.

محبی اذعان کرد: رانندگان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی و رعایت حقوق شهروندی، سفر ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان ما رقم بزنند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید