روایت بازیگر «ستایش» از بازی در فیلم حاتمی‌کیا

بازیگر سریال «ستایش ۳» گفت: فیلمبرداری «خروج» اثر جدید حاتمی کیا حدوداً از نیمه گذشته است و همچنان فیلمبرداری در شهر قم ادامه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، آتش تقی پور بازیگر فیلم سینمایی «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا درباره آخرین وضعیت تولید این فیلم سینمایی گفت: فیلمبرداری خروج حدوداً از نیمه گذشته است و همچنان فیلمبرداری در شهر قم ادامه دارد.

وی در همین راستا ادامه داد: دو روز پیش به همراه تیم تولید از شهرستان گچساران راهی تهران شدیم و کلیه مراحل فیلمبرداری خروج در این شهر به پایان رسید، البته بازی من در فیلم خروج در سکانس‌های مربوط به شهرستان گچساران بود و کارم در این فیلم سینمایی به پایان رسید.

بازیگر فیلم سینمایی خروج در مورد پیشنهادات تازه‌ای که برای بازی داشته اضافه کرد: در حال حاضر نزدیک به دو ماه سخت را پشت سر گذاشته ام و ترجیح می‌دهم کمی استراحت کنم تا انرژی تازه‌ای بار دیگر جلوی دوربین بروم.

وی حضور در خروج حاتمی کیا را اتفاقی مثبت خواند و تاکید کرد: حضور در این فیلم بسیار لذتبخش بود، تجربه تازه‌ای برای من ثبت شد، اعتقاد دارم که فیلم خروج صد در صد فیلم فوق العاده‌ای می‌شود، زیرا حاتمی کیا با دقت و تیزهوشی بسیار بالایی کارگردانی این اثر را انجام داده و مطمئنا بازخورد خوبی خواهد داشت.

بازیگر سریال تلویزیونی «ستایش ۳» با اشاره به پایان این مجموعه تلویزیونی اظهار کرد: اتفاق جالب اینجا بود که در روزهایی که ستایش پخش می‌شد، من در شهر گچساران به سر می‌بردم و بازخورد این سریال را بین مردم می‌دیدم، خوشبختانه همه از سریال راضی بودند و این اثر هر شب از سوی مخاطبان پیگیری می‌شد.

تقی پور در همین رابطه خاطرنشان کرد: طی این دو ماه نتوانستم زیاد تلویزیون ببینم، زیرا درگیر بازی در خروج بودم، اما گه گاه که این اتفاق می‌افتاد و سریال ستایش را نگاه می‌کردم کاملاً از نتیجه پروژه راضی بودم.

 

دیدگاه تان را بنویسید