واکنش دبیر فدراسیون فوتبال به شائبه فسخ قرارداد ویلموتس

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره شائبه فسخ قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال ابراز بی‌اطلاعی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ابراهیم شکوری درباره شائبه‌هایی مبنی بر فسخ قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران منتشر شده اظهار کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم. نمی‌دانم این اخبار از کجا می‌آید. اگر خبر رسمی وجود داشته باشد ما روی سایت فدراسیون فوتبال و یا از طریق سخنگو اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که پس بنا به صحبت‌های شما آقای ویلموتس قراردادش را با فدراسیون فوتبال ایران فسخ نکرده است، گفت: نمی‌دانم و اطلاعی در این خصوص ندارم اما اگر خبری باشد ما از طریق سایت فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهیم کرد.

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه آیا مطالبات سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پرداخت شده است یا خیر هم گفت: آقای تاج درباره این موضوع صحبت کرده‌اند. صحبت‌های ما هم همان صحبت‌های آقای تاج است. اینکه بخواهیم دوباره درباره این موضوع صحبت کنیم فکر می‌کنم کار درستی نباشد. انشاءالله تلاش می‌کنیم به بهترین شکل فوتبال‌مان را پیش ببریم و از رسانه‌ها تقاضا داریم با توجه به بازی که امروز تیم ملی جوانان و همین طور تیم ملی فوتبال ساحلی بازی دارد کمک کنند تا هواداران با حضور در ورزشگاه از این تیم‌ها حمایت کنند.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به حواشی موجود مارک ویلموتس در دیدار ایران برابر عراق روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران خواهد نشست یا خیر گفت: قطعا او باید روی نیمکت تیم ملی بنشیند. هواداران نباید نگران باشند. مطمئنا همه ایرانی‌ها باید دست به دست هم بدهند که ما بتوانیم شرایطی ایجاد کنیم تا آرامش در تیم ملی بزرگسالان و سایر تیم‌های ملی وجود داشته باشد. در حال حاضر تمرکز ما این است که در تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی جوانان و همین طور تیم ملی فوتبال ساحلی آرامش وجود داشته باشد و تا به این لحظه هم مشکلی وجود ندارد و امیدواریم در آینده همه شرایط مناسب باشد. همان طور که گفتم حرف ما همان صحبت‌هایی است که آقای تاج مطرح کرده است. اگر خبر رسمی هم وجود داشته باشد از طریق سایت فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید