اسکوچیچ: بدترین شکستم در دوران مربیگری بود/ هیچوقت فکر نکردم که رئال مادرید هستیم

سرمربی صنعت نفت آبادان مسئولیت شکست تیمش مقابل استقلال را پذیرفت.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش جی پلاس؛ دراگان اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت آبادان بعد از شکست پنج بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: استقلال بازی خوبی انجام داد و به این تیم تبریک می‌گویم. امروز خیلی بد بودیم و در رختکن بازی را باختیم. خیلی بچه‌گانه در ابتدای مسابقه گل دریافت کردیم و سپس نتوانستیم خود را در زمین پیدا کنیم. آمادگی ما برای این مسابقه خیلی خوب نبود. ۶ بازیکن ما قبل از این مسابقه مصدوم بودند. هفته گذشته مشکلات زیادی گریبان گیر ما بود و با این مسائل نمی‌شود با یک تیم قوی روبه‌رو شد. بدترین باخت من در دوران مربی‌گری و بازی‌گری رخ داد اما درس‌های زیادی یاد گرفتم و چیزهایی را درباره تیم نیز فهمیدم. تیم من مقصر نیست زیرا پولی را تا به امروز دریافت نکرده است. مسئولیت این باخت را می پذیرم.

او در پاسخ به سوالی درباره اشتباهات دروازه بان و خط دفاع تیمش گفت: وقتی شما ۵ گل دریافت می‌کنید، چگونه می‌شود بازی را آنالیز کرد؟ دروازه‌بانان بزرگتر نیز گل‌های بدتر نیز دریافت کردند. حتی دو هفته قبل نیز که تراکتور را شکست دادیم، فکر نمی‌کردم رئال مادرید هستیم. بعد از این شکست نیز احساس نمی کنم تیم کوچکی هستیم. ما و استقلال دو امتیاز اختلاف داریم. هیچ حمایتی از باشگاه صورت نمی‌گیرد و این شرایط طبیعی است و شرایط قبل طبیعی نبود. باز هم به استقلال تبریک می‌گویم. صحبت بعد از این مسابقه سخت است.

سرمربی صنعت نفت آبادان در پایان و در پاسخ به این سوال که چرا تیمش نمایش خوب خود در بازی‌های قبلی را نتوانست ادامه دهد، گفت: بیایید آنالیز کنیم. من هیچ دفاعی روی نیمکت ندارم. این را هیچ جای دنیا نخواهید شنید. من دفاع کناری و وسط ندارم. دفاع راست من مصدوم بود و دفاع چپ من نیز تا دیروز سرما خورده بود و من بازیکنی برای تعویض نداشتم. هافبکی امروز بازی کرد که یک ماه است بازی نکرده بود. نمی‌خواهیم تیم را به خاطر این باخت محاکمه کنیم. هنوز بالا هستیم اما امروز بد شکست خوردیم. خیلی‌ها و از جمله من درس های زیادی یاد گرفتند. با هر نتیجه ای باید شخصیت خود را نشان دهیم. همه این مشکلات وجود دارد و بازیکنان مقصر نیستند و من مسئولیت می پذیرم.

دیدگاه تان را بنویسید