هفته دهم لیگ برتر فوتبال؛

برد یک نیمه ای پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان

نیمه نخست دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر با برتری میهمان تهرانی به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:45 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان آغاز شد که نیمه نخست این بازی با برتری یک بر صفر میهمان خاتمه یافت. مهدی ترابی در دقیقه 8 و از روی نقطه پنالتی موفق شد برای پرسپولیس گلزنی کند.

ترکیب فولاد خوزستان: شهاب گردان، فرزاد جعفری (20 - صالح حردانی)، ایوب والی، موسی کولیبالی، حسن بیت‌سعید، محمد قاسمی‌نژاد، احمد عبدالله‌زاده، محمد آبشک، روح‌الله سیف‌اللهی، لوسیانو پریرا و وحید حیدریه.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی، محمد نادری، مهدی ترابی، وحید امیری و علی علیپور.

داور: اشکان خورشیدی

دقیقه 6: ارسال به پشت محوطه جریمه ضربه سر وحید امیری را به دنبال داشت و توپ سرگردان که خطری روی دروازه شهاب گردان نداشت، به دست روح‌الله سیف‌اللهی برخورد کرد تا داور مسابقه اعلام پنالتی کند.

دقیقه 8: مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی ایستاد و توانست خلاف جهت حرکت شهاب گردن، توپ را تبدیل به گل کند.

دقیقه 37: اعلام خطای لوسیانو پریرا روی سیدجلال حسینی از سوی اشکان خورشیدی با اعتراض شدید یکی از مربیان فولاد مواجه شد که پشت دروازه مشغول گرم کردن بازیکنان نیمکت‌نشین بود. در ادامه جواد نکونام نیز به تصمیم داور اعتراض کرد تا خورشیدی سرمربی فولادی‌ها را با کارت زرد خود جریمه کند.

دقیقه 42: حمله تند و تیز پرسپولیسی‌ها روی دروازه فولاد، به وحید امیری رسید که او با شهاب گردان تک به تک شد، اما ضربه امیری پس از برخورد با دروازه‌بان فولاد به کرنر رفت.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید