تمام حواشی دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان+ تصاویر

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان با برتری سرخ پوشان به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر امروز (دوشنبه) با نتیجه یک بر صفر فولاد خوزستان را در ورزشگاه شهدای فولاد شکست داد.

* دیدار دو تیم در دقیقه 88 به دلیل استفاده تماشاگران از مواد آتش‌زا و دودزا دقایقی با تصمیم داور متوقف و سپس از سر گرفته شد.

* بعد از اتمام بازی هواداران دو تیم بدون مشکل و درگیری ورزشگاه را ترک کردند. نکته جالب این بود که هوادران پرسپولیس پس از اتمام بازی برای هواداران فولادی دست زدند که این اقدام آنها با واکنش متقابل هواداران فولاد پاسخ داده شد.

* کادرفنی و نیمکت نشینان فولادی نیز پس از بازی به سمت داور رفته و نسبت به برخی از تصمیمات او اعتراض کردند.

* بازیکنان پرسپولیس نیز به سمت هوادارن این تیم رفته و از آنها تشکر کردند.

* با اعلام بلندگوی ورزشگاه حدود 25 هزار نفر این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

* پرتاب بطری و اشیا از سوی تماشاگران در این دیدار بارها و بارها دیده شد.

* به دلیل انفجار یک نارنجک دستی در ورزشگاه، برای لحظاتی بازی‌های فولاد و پرسپولیس توسط اشکان خورشیدی متوقف شد. خورشیدی به دلیل التهاب در ورزشگاه به کنار زمین آمد اما با بهبود شرایط بازی ادامه پیدا کرد.

* مهدی ترابی گلزن تیم پرسپولیس در بازی با فولاد از ناحیه پا مصدوم شد و از زمین بیرون رفت.

*‌ در اواسط نیمه دوم با بطری آب به سر مهدی ترابی ضربه زدند.

* کنعانی‌زادگان در یک صحنه از هواداران پرسپولیس خواست تا این تیم را مورد تشویق قرار دهند که این مسئله با اعتراض بازیکنان فولاد همراه شد.

*در حالی که نیمه نخست دیدار تیم‌های فولاد و پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس تمام شده، اما هواداران فولاد در پایان این نیمه به تشویق تیم‌شان پرداختند.

* پیش از آغاز بازی بازیکنان پرسپولیس به سمت نیمکت فولاد رفتند و با جواد نکونام به خوش‌وبش پرداختند.

* در صحنه‌ای که داور برای پرسپولیس یک ضربه پنالتی زودهنگام گرفت، جواد نکونام اعتراض شدیدی به داور داشت و دقایقی با داور چهارم در این باره گفت‌وگو کرد. او همچنین در صحنه دیگر اعتقاد داشت که لوسیانو پریرا در محوطه جریمه حریف خطایی مرتکب نشده بود که این اعتراض او نیز با تذکر داور همراه بود.

* هواداران فولاد خوزستان که نسبت به قضاوت داور در نیمه نخست معترض بودند با سر دادن شعار «داور پرسپولیسی» اعتراض‌شان را نشان دادند.

* در حالی که مسئولیت سازماندهی جایگاه خبرنگاران در همه ورزشگاه‌ها با سازمان لیگ و هیئت‌های فوتبال است، در این بازی افراد متفرقه زیادی در جایگاه خبرنگاران حضور داشتند و  مشکلاتی را به وجود آوردند، به طوری که خبرنگاران برای نشستن مشکل پیدا کردن جا پیدا می‌کردند و همین عامل منجر به درگیری لفظی بین آنها و افراد متفرقه حاضر در جایگاه خبرنگاران شد. این در حالی است هیئت فوتبال خوزستان که بارها سابقه ناهماهنگی در برگزاری مسابقات داشته است، در بازی امروز هیچ نماینده یا مسئول رسانه‌ای را در جایگاه خبرنگاران قرار نداده بود.

* در فاصله 45 دقیقه تا آغاز این دیدار نزدیک به 30 هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند که بیشتر از 80 درصد ورزشگاه متعلق به هواداران فولاد خوزستان بود و هواداران پرسپولیس بخش کمی از سکوها را به خود اختصاص داده بودند. این در حالی است که در دیدارهای گذشته دو تیم هواداران پرسپولیس نزدیک به نیمی از ورزشگاه را به خود اختصاص می‌دادند، اما در این بازی سعی شده قانون 90 به 10 اجرا شود.

* با توجه به حضور زود هنگام هزاران هوادار در ورزشگاه فولاد خوزستان، برنامه‌های فرهنگی از قبیل دعوت از خوانندگان بومی و اجرای حرکات روپایی توسط یک هوادار خوزستانی در نظر گرفته شده بود.

* با وجود استقبال زیاد از این بازی نظم و انضباط خوبی در ورزشگاه حکمفرماست و مورد خاص بی‌انضباطی یا شلوغی تاکنون به وجود نیامده است.

* بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس رأس ساعت 17 برای گرم کردن پیش از شروع مسابقه وارد زمین شدند. البته بیرانوند و رادوشویچ چند دقیقه‌ای زودتر در زمین حاضر شده بودند.

* بازیکنان تیم فوتبال فولاد نیز بعد از پرسپولیسی‌ها به زمین آمدند که باعث تشویق همه‌جانبه هواداران مواجه شد.

* با توجه به اتفاقاتی که در فصل گذشته رخ داده بود، پیش از آغاز این بازی، بارها روی نمایشگرهای استادیوم بابت رعایت نظم و انضباط از سوی تماشاگران تذکر داده شد. با این وجود با حضور پرسپولیسی‌ها در زمین دو جیمی‌جامپ خودشان را به زمین چمن ورزشگاه رساندند.

* یکی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه از ستون‌های سقف ورزشگاه بالا رفته و خودش را به نزدیکی یکی از نورافکن‌های ورزشگاه رسانده بود تا روی سقف ورزشگاه بایستد. مأموران انتظامی حاضر در ورزشگاه سعی در کنترل او و پایین آوردن این تماشاگر داشتند.

*  حدود 2 هزار هوادار از 3 ساعت پیش از آغاز بازی در مقابل ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان حاضر شدند. 

* درهای ورزشگاه ساعت 14:45 باز شد و هوادارانی که از ساعاتی قبل مقابل ورزشگاه حضور داشتند به داخل ورزشگاه رفتند.

* ورودی جایگاه‌های هواداران فولاد پر از جمعیت است اما مقابل ورودی جایگاه پرسپولیسی‌ها حدود 100 هوادار دیده می‌شود.

* هوای امروز اهواز ابری و در مقطعی بارانی است اما با این وجود استقبال خوبی تاکنون از این بازی شده است.

* بلیت‌های این بازی تنها به صورت اینترنتی فروخته شده است.

* برخی هواداران که بدون بلیت به ورزشگاه آمده‌اند برای تهیه بلیت سرگردان هستند.

* با وجود تعداد زیادی تماشاگر در مقابل ورزشگاه نظم خوبی حکم فرما است.

* با توجه به حساسیت‌های این دیدار و اتفاقات تلخی که در دیدار پرسپولیس و داماش در فینال جام حذفی در این ورزشگاه رخ داد امروز تعداد زیادی از ماموران امنیتی و انتظامی در ورزشگاه حضور دارند.

* طبق آخرین اخبار تاکنون حدود 3 هزار پرسپولیسی بلیت این دیدار را خریداری کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود در دیدار امروز بخش زیادی از ورزشگاه را هواداران فولاد پر کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال فولاد خوزستان , تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال فولاد خوزستان , تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال فولاد خوزستان ,

تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال فولاد خوزستان , تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال فولاد خوزستان ,

تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال فولاد خوزستان , تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال فولاد خوزستان ,

دیدگاه تان را بنویسید