مدیرعامل فارابی: با همدلی می‌توان مرجعیت سینما را به نهادهای دیگر ثابت کرد

علیرضا تابش تاکید کرد: با همدلی بیشتر صنف در کنار مدیران سینمایی می توان وجاهت هنر سینما و مرجعیت سینما را به نهادهای دیگر ثابت کرد وگرنه این سوتفاهم همچنان پابرجا می‌ماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ «علیرضا تابش» مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در چهارمین شب تقدیر از کارگردانان سینمای ایران گفت: نسل جوان‌ سینمای ایران نیازمند راهنمایی و مشاوره و همدلی پیشکسوتان سینما هستند.

او اظهار داشت: امشب خیلی راجع به گذشته صحبت شد؛ آنچه امروز ضروری‌تر به نظر می‌رسد این است که با همدلی رو به آینده حرف بزنیم و چراغی برای ورود به آینده روشن کنیم؛ یادمان نرود که در دهه شصت، کیان سینمای ایران زیر سئوال بود و باید قدردان مدیرانی باشیم که از کیان سینما حفاظت کردند و اجازه دادند سینما سرپا بماند و امروز به دست جوان‌ترها برسد. 

مدیرعامل بنیاد فارابی تاکید کرد: باید بدانیم که همچنان هم، این سوتفاهم‌ها نسبت به سینما، هنرهای نمایشی، تصویری، تجسمی، موسیقی و... وجود دارد اما تمرکز را باید روی نقاط مشترک گذاشت و با نگاه به آینده، امید را ترویج کرد.

تابش گفت: با همدلی بیشتر صنف در کنار مدیران سینمایی می توان وجاهت هنر سینما و مرجعیت سینما را به نهادهای دیگر ثابت کرد وگرنه این سوتفاهم همچنان پابرجا می‌ماند.

دیدگاه تان را بنویسید