نیکبخت واحدی: نتایج استقلال فقط نتیجه عملکرد استراماچونی است

علیرضا نیکبخت واحدی اعتقاد دارد نتایج استقلال ارتباطی به مدیریت این باشگاه ندارد و فقط نتیجه کار استراماچونی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بازیکن پیشین آبی‌پوشان درباره برتری استقلال برابر تراکتور اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و استقلال خیلی خوب بازی کرد. از اول هم از استراماچونی حمایت کردم و گفتم او به زمان نیاز دارد. استقلال مربی با دانش و با کلاسی دارد که نتایج استقلال حاصل تلاش او و بازیکنان تیم است که امیدوارم مدیریت باشگاه این اوضاع خوب را خراب نکند و برای این تیم دردسر جدیدی ایجاد نکنند و بگذارند استراماچونی همین طور خوب پیش برود.

نیکبخت در ارتباط با این که فتحی اعتقاد دارد شعارها علیه او خطی است، گفت: این همه شعارهایی که در ورزشگاه علیه او داده می شود، را نمی‌شنود؟ آقای فتحی یک استادیوم هیچ وقت نمی توانند علیه یک مدیر خطی عمل کنند. همه جا یک صدا علیه شما شعار می دادند، بعد این شعارها خطی است؟ من واقعا تا به حال ندیده‌ام هواداری طرفدار این مدیریت باشد چرا که او با عملکرد خود هواداران را ناراضی کرده است. متاسفانه مدیر استقلال رویی دارد که اگر من داشتم الان بارسلونا بازی می کردم. همه هواداران استقلال علیه او شعار می دهند و او را نمی خواهند، باز نمی شنود.

وی در پایان گفت: همه باید پشت استراماچونی باشند. او مربی خوب و بزرگی است و امیدوارم کاری نکنند که دلسرد شود‌. باید قدر این مربی را بدانیم و از او به خوبی حمایت کنیم تا همین طور برای موفقیت استقلال پیش برود.

 

دیدگاه تان را بنویسید