خوشبختانه شرایط استقلال خوب شده اما ایده آل نیست

منزوی: شعارهای هواداران علیه فتحی خطی است

عضو هیات مدیره استقلال گفت: مشکلات مالی متاسفانه فقط خاص استقلال نیست و به دلیل تحریم های ظالمانه ای که علیه ایران شده این مشکلات مالی شامل همه جا و حتی وزارت ورزش هم شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کامران منزوی پس از جلسه با وزیر ورزش در خصوص واگذاری سرخابی‌ها اظهار داشت: خوشبختانه شرایط استقلال خوب شده اما ایده آل نیست. با این حال کادر فنی، بچه ها و آقای فتحی همه زحمت خود را می کشند. بدون امکانات و فقط به عشق مردم دارند زحمت می کشند.

وی در خصوص مشکلات مالی استقلال گفت: مشکلات مالی متاسفانه فقط خاص استقلال نیست و به دلیل تحریم های ظالمانه ای که علیه ایران شده این مشکلات مالی شامل همه جا و حتی وزارت ورزش هم شده است اما تلاش ها برای حل کردن این مشکلات است. دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. خدا را شکر مربی فهیمی داریم، مدیر هم دارد کار می کند و بازیکنان هم زحمات شان را می کشند اما تیم ما هنوز خیلی کار دارد.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص این که آیا این باشگاه هفته گذشته پرداختی داشته است یا نه گفت: چه فرقی می کند که ما پول بدهیم یا نداده باشیم مهم این است که بچه های این تیم دارند زحمت خودشان را می کشند و برای استقلال تلاش می کنند.

منزوی در ارتباط با خصوصی سازی گفت: بهتر است آقای فتحی در این رابطه توضیح بدهند اما ما آقای فرهادی را به عنوان نماینده باشگاه در این رابطه منصوب کردیم و همچنین شرکت سرمایه تمدن.

وی در خصوص شعارهای هواداران استقلال علیه فتحی گفت: به اعتقاد من این شعارها شامل کل هواداران استقلال نمی شود و بلکه افراد خاصی هستند که این شعارها را می دهند که به اعتقاد من این شعارها خطی است. چرا باید به فتحی شعار بدهند؟ او دارد کارش را انجام می دهد و با همه کاستی هایی که وجود دارد باشگاه را مدیریت می کند همان طور که سرمربی تیم هم دارد زحمت می کشد. ما اعضای هیات مدیره که در باشگاه نیستیم و ماهی یک بار جلسه داریم اما فتحی هر روز در باشگاه است و زحمت خودش را می کشد.

وی در ارتباط با  این که  استقلال به دنبال انتخاب جانشین برای گری هوپر است، اعلام کرد: این مسئله را از آقای فتحی بپرسید و بنده در جریان اجرائیات باشگاه نیستم.

منزوی در خصوص این که ماجدی در جلسه هیات مدیره استقلال شرکت نمی کند و با اعضای هیات مدیره اختلاف دارد گفت: او در آخرین جلسه هیات مدیره ما شرکت کرد اما باز هم می توانید این مسئله را از خود او بپرسید.

دیدگاه تان را بنویسید