حسام نواب صفوی از احتمال لغو پرونده وکالتش خبر داد

وکیل شاکیان پرونده اتوبوس علوم تحقیقات در واکنش به لغو پروانه وکالتش گفت: نمی‌دانم دسیسه‌ای که برای لغو پروانه وکالتم صورت گرفته از سوی کجاست تا آخرین لحظه با خاطیان اتوبوس مرگ دانشگاه علوم تحقیقات خواهم جنگید.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، حسام نواب صفوی درباره گمانه‌زنی‌های مطرح شده در خصوص لغو پروانه وکالتش گفت: نمی‌دانم دسیسه‌ای که برای لغو پروانه وکالتم صورت گرفته از سوی کجاست و آیا به پرونده اتوبوس مرگ دانشگاه آزاد ارتباطی پیدا می‌کند یا خیر، در حال  پیگیری این موضوع هستم.

وکیل شاکیان پرونده اتوبوس علوم تحقیقات ادامه داد: این امر ( لغو پرونده وکالت) شامل ماده ۶۹۸ مبنی بر نشر اکاذیب نمی‌شود.

وی تاکید کرد: اگر این دسیسه رفع شود در دادگاه اتوبوس مرگ دانشگاه علوم تحقیقات حاضر خواهم شد و تا آخرین لحظه با خاطیان این پرونده خواهم جنگید.

نواب صفوی در واکنش به سخنان رئیس دانشگاه آزاد مبنی بر این که « عدم نصب گاردیل در بروز حادثه علوم تحقیقات نقشی نداشته است و این که در چنین حادثه‌ای دنبال متهم باشیم درست نیست و دیه مصدومان و فوت شدگان هم پرداخت شده است» گفت: بله دیه پرداخت شده است و باید بگویم اتفاقا نصب گاردیل و نداشتن استانداردهای فنی اتوبوس‌ها بسیار مهم است و باید رسیدگی شود. 

وی تاکید کرد: قصد ما از پیگیری پرونده این است که این تبعیض آشکار، بی مبالاتی و بی احتیاطی که منجر به کشته و مصدوم شدن سرنشینان اتوبوس شده است، مشخص شود.

وکیل شاکیان پرونده اتوبوس علوم تحقیقات گفت: مطرح کردن چنین مواردی از سوی مسئولان دانشگاه آزاد فقط و فقط برای فرار از مجازات است و اتفاقا ذکر این نکته ضروری است که مطرح شود یک آپارتاید صورت گرفته است و دنبال آشکار کردن همین مطلب هستیم.

دیدگاه تان را بنویسید