عدم حضور علیپور و خلیل‌زاده در مراسم اهدای کاپ سوپر جام/ پروین رفت، انصار‌ی‌فرد و نبی نظاره‌گر شدند

کاپ سوپر جام فوتبال ایران در فصل ۹۷-۹۸ سرانجام به تیم فوتبال پرسپولیس اهدا شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پس از پایان دیدار پرسپولیس  و ماشین‌سازی تبریز در هفته نهم نوزدهمین دوره لیگ برتر، سرانجام پس از 15 ماه و 11 روز کاپ سوپرجام فوتبال ایران در فصل 97-98 به تیم فوتبال پرسپولیس اهدا شد.

سوپر جام فصل  97-98  فوتبال ایران قرار بود 27 تیرماه سال گذشته بین پرسپولیس و استقلال برگزار شود که با توجه به حضور آبی پوشان در اردوی پیش فصل ترکیه و عدم حضور در این دیدار، با رای کمیته انضباطی سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شد.

رای که با اعتراض استقلال همراه و با شکایت آنها به دادگاه CAS همراه شد، اما نتیجه‌ای برای آبی‌پوشان نداشت و پرسپولیسی‌ها سرانجام این کاپ را بالای سر بردند.

حواشی مراسم

* مراسم اهدای سوپرجام به پرسپولیس در حالی آغاز شد که هواداران این تیم از نتیجه به دست آمده تیمشان مقابل ماشین‌سازی که با تساوی بدون گل به پایان رسید حسابی شاکی بودند و تقریبا یک سوم هواداران پرسپولیس بعد از آغاز مراسم اهدای جام، ورزشگاه را ترک کردند.

* علی علیپور که هنگام رفتن به رختکن به اعتراض شدید هواداران مواجه شده بود به نشانه اعتراض در مراسم اهدای جام شرکت نکرد.  هواداران پرسپولیس پس از اعلام نام علیپور از بلندگوی ورزشگاه او را هو کردند. خلیل‌زاده هم در این مراسم غایب بود.

* از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس فقط محمد مهدی نبی حضور دارد.

* علی پروین که برای شرکت در مراسم اهدای جام به ورزشگاه آزادی دعوت شده بود در پایان مسابقه بدون اینکه در مراسم شرکت کند، ورزشگاه را ترک کرد.

* فرشاد احمدزاده که در این بازی محروم بود، در مراسم اهدای جام حضور داشت.

* انصاری‌فرد و نبی ترجیح دادند که در مراسم اهدای جام شرکت نکنند و با حضور در روی نیمکت کنار زمین نظاره‌گر شدند. همچنین گابریل کالدرون در کنار زمین به همراه افشین پیرواین نظاره‌گر مراسم اهدای جام بود.

*‌ هواداران پرسپولیس در پایان مراسم به تشویق بازیکنان این تیم پرداختند.

دیدگاه تان را بنویسید