الهه منصوریان: به فدراسیون حق می دهم اختصاص همه سهمیه‌ها به خواهران منصوریان امکان پذیر نبود

بانوی ووشو کار کشورمان گفت: آرزو داشتم که ۳ خواهر در مسابقات جهانی شرکت کنیم، اما بدشانسی سهیلا این بود که خواهر شهربانو و الهه است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، الهه منصوریان ملی پوش ووشو کشورمان درباره کسب مدال طلا در مسابقات جهانی شانگ‌های چین اظهار کرد: خیلی خوشحالم که توانستم مدال طلا جهانی را بگیرم. سطح این مسابقات به دلیل اینکه در شانگ‌های چین مهد ووشو برگزار شد خیلی بالا بود و حدود ۶۰۰ ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده بودند. انتظاری که از مسئولان ورزش دارم این است که از فدراسیون ووشو حمایت کنند تا به اهداف خود برسیم. به هر حال ما مسابقات دیگری هم پیش رو داریم و  قهرمانی ساندا در جهان را در مسابقات دیگر هم باید تکرار کنیم.  

منصوریان بیان کرد: مسابقات جهانی ووشو تمام شد. من آرزو داشتم که ۳ خواهر در این مسابقات شرکت کنیم، اما متاسفانه بدشانسی سهیلا این بود که خواهر شهربانو و الهه است. سهیلا ورزشکار وزن ۷۵ کیلو گرم بود و مریم هاشمی نفر جایگزینش که در مسابقات جهانی شرکت کرد. اگر نفر سوم وزن ۷۵ کیلو گرم هم در این مسابقات شرکت می‌کرد مدال طلا می‌گرفت چرا که ما توان خیلی زیادی داریم که در وزن‌های بالا در مسابقات جهانی شرکت کنیم و امثال صدیقه دریایی و پریناز نذیری این توانایی دارند که در این مسابقات حضور یابند و نتیجه خوبی بگیرند.  

من حق را به فدراسیون ووشو می دهم 

او ادامه داد: من حق به فدراسیون ووشو می‌دهم چرا که ۳ سهمیه در بخش بانوان داریم و این فدراسیون نمی‌تواند ۳ سهمیه را بین خواهران منصوریان تقسیم کند. امیدوارم در مسابقه بعدی سهمیه ایران افزایش یابد و علاوه بر خواهران منصوریان، ۲ سهمیه دیگر به ورزشکاران دیگر برسد. به هر حال سهیلا  پتانسیل و توانایی بالایی دارد و امیدوارم در لیگ حرفه‌ای ووشو چین بدرخشد.  

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی ووشو گفت: امیدوارم مردم ایران از موفقیت ووشوی کشورمان در مسابقات جهانی خوشحال باشند و این موفقیت را به همه تبریک می‌گویم. التماس دعا از مردم دارم. من به خاطر مسابقات لیگ حرفه‌ای چین مجبور شدم در شانگ‌های چین بمانم و نتوانستم همراه تیم ملی به ایران بازگردم و در مراسم استقبال در زادگاهم حضور یابم.

 

دیدگاه تان را بنویسید