کریمیان: فاصله ما و پرسپولیس همین ۵ گل بود/ نمی‌خواستیم بسته بازی کنیم

سرمربی تیم شاهین بوشهر از شرایط تیمش ابراز ناراحتی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ مهرداد کریمیان سرمربی شاهین شهرداری پس از شکست سنگین تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: از همه هواداران معذرت خواهی می‌کنم. دقیقا تفاوت تیم ما و پرسپولیس همین ۵ گل بود.

وی ادامه داد: ما می‌دانستیم که با پرسپولیس بازی داریم و نمی‌خواستیم دفاعی باشیم. شاهین یک سری مشکلات دارد که با آن دست و پنجه نرم می‌کند. شاهین شرایط بحرانی مانند ذوب‌آهن دارد. نمی‌شود با یک یا دو بازی تیم را متحول کرد. روی کارهای هجومی تمرین می‌کنیم، دفاع‌مان به هم می‌ریزد. روی کارهای دفاعی تمرین می‌کنیم، نمی توانیم گل بزنیم. شاهین زمان می‌برد تا از بحران خارج شود. آن قدر مشکلات داشتیم که روی اصول دفاعی و تهاجمی خود کار می‌کنیم. با حریف کوچکی روبه رو نبودیم و پرسپولیس قهرمان ایران است.

کریمیان اضافه کرد: گل دقیقه ۵ شیرازه تیم ما را به هم زد. گل سوم به نظرم هند بود اما باعث شد تیم ما با روحیه‌ای نامناسب به رختکن برود. در نیمه دوم با ۵ دفاع بازی کردیم و یکی دو موقعیت هم ساختیم که متاسفانه بیرانوند در درون دروازه بود. باید در تمام خطوط کار کنیم و این کار زمان‌بر است.

سرمربی شاهین بوشهر در پاسخ به این سوال که نام دست‌نشان درست شب قبل دیدار با پرسپولیس برای نیمکت شاهین شنیده می‌شود، توضیح داد: این خبر روی من هیچ تاثیری ندارد اما این خبر روی بازکنان جوان تاثیر خود را دارد. به بازیکنانم گفتم که من در قبال آن ها فقط یک مربی نیستم بلکه دوستشان هستم. این که باشگاه بخواهد چه کاری انجام دهد، در حیطه وظایف من نیست و شاید صلاح می دانند با این کار تیم بهتر نتیجه می‌گیرد.

وی درباره این که آیا شاهین در لیگ برتر می‌ماند یا خیر تصریح کرد: آرزوی ما این است که شاهین در لیگ برتر بماند زیرا این تیم دلخوشی مردم بوشهر است.

کریمیان درباره این که چرا تیمش بسته تر بازی نکرد گفت: ما می دانستیم که پرسپولیس با بهترین مهاجمانش به زمین می‌آید. بهترین دفاع، پرس از جلو است. ما خیلی هم هجومی بازی نکردیم و گفته بودیم که اگر در ۱۰ دقیقه اول گل نخوریم و بسته بازی کنیم، می‌توانیم بازی را کنترل کنیم. در نیمه دوم بهتر شدیم اما همین کار را می‌خواستیم در نیمه اول هم انجام دهیم که گل دقایق اول شیرازه تیم ما پاچید. این تیم به ۶ یا ۷ مهره باتجربه نیاز دارد که بتواند در نتیجه تاثیر بگذارد.

سرمربی شاهین درباره عدم تمرکز بازیکنانش در آن دیدار گفت: قطعا این مسئله را به بازیکنانم گوشزد خواهم کرد. برای بازی امروز خیلی با بازکنان صحبت کردیم و فکر می‌کردیم شرایط بهتری حاصل شود. به بازیکنانی احتیاج داریم که از لحاظ روحی و روانی آماده حضور در بازی‌های بزرگ باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید